Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Ora Pamanului” la Carrefour România

Carrefour România a marcat sâmbătă, 19 Martie, Ora Pământului, prin implementarea in magazinele sale, dar si in centrele comerciale partenere acțiuni de diminuare a consumului de energie electrică. 

Alaturandu-se initiativei WWF România, Carrefour isi reafirma grija pentru mediul inconjutaror si angajamentul pentru o dezvoltare durabila, continuand totodata eforturile de imbunatatire a operatiunilor magazinelor prin intermediul unor sisteme integrate de economisire a energiei electice.


Astfel, pe 19 martie, în intervalul orar 20:30-21:30, Carrefour a celebrat Ora Pământului prin stingerea logourile luminoare si prin reducerea iluminatului cu peste 50% în hipermarketuri, supermarketuri, in galeriile comerciale dar și în parcări.  Prin acest gest simbolic, Carrefour s-a alaturat sutelor de milioane de oameni și organizații din intreaga lume care, prin actiuni similare, si-au aratat sprijinul pentru ocrotirea planetei. In acelasi timp, Carrefour a dorit sa incurajeze implicarea clientilor sai  intr-o cauza de o importanță globală.

Totodata, sub sloganul „Daruieste naturii din energia ta”, Carrefour a invitat angajatii, partenerii si clientii ca de Ora Pamantului sa consume un alt tip de energie si anume sa faca o plimbare pe bicicleta, sprijinind astfel actiunea organizata de Asociația WWF România, atat in Bucuresti cat si in alte 40 de orase din intreaga tara.


Pentru Carrefour, actiunile care militeaza pentru un mediu mai curat nu sunt interventii punctuale ci reprezinta un angajament continuu si de durata. Pana acum, in reteaua de hipermarketuri s-au implementat sisteme integrate de eficientizare a consumului de energie, magazinele beneficiind de aparatura care permite reducerea consumului de energie electricã, dar și a emisiilor de dioxid de carbon:

“Carrefour a fost primul retailer din România ce a propus sisteme integrate de reducere a consumului de energie elctrica în hipermarketurile sale si este singurul ce le are implementate. Azi, tehnologia ne pune la dispoziție o multitudine de opțiuni pentru care putem opta în vederea reducerii constante a efectului de încălzire globala. Noi am optat pentru o implicare continua prin dispunerea de soluții de iluminare cu LED, ce permit reducerea cu 35% a consumului de energie electrică, dar și prin instalarea unui sistem de iluminare cu GPS integrat, ceea ce presupune utilizarea în timpul zilei a luminii naturale de afară în locul lămpilor de iluminare”, a declarat Bogdan Rusu, Director Active, Carrefour România. 

Optimizarea consumului de energie electrică reprezintă pentru Carrefour o prioritate, dar și o conștientizare a importanței și a sensibilității acestui subiect, dorind în permanență să oferim clienților noștri servicii cu un impact minim asupra mediului.

“Importante sunt și sitemele de refrigerare de ultimă generație pe care le avem instalate în magazinele Carrefour. Față de instalațiile clasice, noul sistem reduce emisiile de dioxid de carbon cu peste 900 de tone pe an. În contrapartidă, căldura generată de instalația de refrigerare este redirecționată către alte spații ale magazinului, eliminând nevoia de a utiliza alte surse de încălzire”, a adăugat Bogdan Rusu.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.