In ziua de astazi se creeaza mult continut on-line. Uneori insa continutul nu ajunge la toate persoanele interesate sau la cea mai mare parte a lor . Asa se intampla si cu videoclipurile publicate in cadrul YouTube. Dar exista solutii pentru cresterea semnificativa a numarului de vizualizari a materialelor publicate pe YouTube prin optimizarea acestora.
Infographic-ul de mai jos sintetizeaza aceste elemente de optimizare a materialelor video de pe YouTube. El acopera numeroase elemente esentiale pentru realizarea unui videoclip de succes precum:
- unde si cum gasesti idei pentru materiale video relevante;
- cum faci un script – elemente de baza;
- care sunt ingredientele unui videoclip de succes – anatomia unui video
- cum se optimizeaza videoclipurile – cuvinte-cheie, titluri, thumbnails, descriere, tag-uri etc.
- optimizare;
- promovarea unui videoclip – inclusiv cu solutii gratuite.
Articole recomandate:
The Motans și Andra sunt noile voastre personaje preferate în videoclipul piesei ,,Înapoi în viitor”
„Himera”: tezaure antice și iubiri pierdute într-o capodoperă cinematografică de Alice Rohrwacher, d...
Cum va arăta următorul secol co-imaginat de copii?
Societatea Națională Nuclearelectrica sprijină proiectele organizației Narada de eficientizare energ...
Invitație la FESTIVALUL DE IUBIRE AL PRIMĂVERII din aprilie: cu porții de câte două filme romantice,...
Ilie Năstase cântă: tenismenul lansează discul „Globe Trotter Lover”
SGS, prima companie din industria TIC care își publică evaluarea de dublă materialitate în conformit...
„Un an dificil”: umor, prietenie și un strop de nebunie, într-o savuroasă comedie franțuzească, din ...