Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

“Open Happiness” – “Deschide si savureaza fericirea”

Coca-Cola te invită să te bucuri de plăcerile simple ale vieţii

Coca-Cola lansează în luna aceasta în România o nouă campanie integrată de marketing.

Compania Coca-Cola îi invită pe toţi cei care adoră să se răcorească cu o Coca-Cola, să „deschidă şi să savureze fericirea”! Mesajul principal al noii campanii integrate de marketing, dezvoltată la nivel mondial pentru brandul Coca-Cola, îndeamnă consumatorii să caute momente de fericire în imediata lor apropiere, în viaţa de zi cu zi şi să se bucure de ele împreună cu cei din jur.

„Deschide şi savurează fericirea” va constitui platforma pentru toate celelalte campanii integrate de marketing ale brandului Coca-Cola la nivel mondial. În România campania debutează cu un spot TV adresat în principal tinerilor, machete de presă, panotaj exterior, activităţi pentru punctele de vânzare, promoţii, online şi multe altele.

”De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a încercat întotdeauna să exprime o viziune pozitivă şi optimistă asupra lumii”, spune Anca Năstase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola România. ”Campania „Deschide şi savurează fericirea” este construită pe acest fundament, demonstrându-ne că, deşi trăim o viaţă modernă, stresantă şi plină de provocări, există multe momente de fericire pe care putem să ni le creăm şi pe care le putem împărtăşi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vieţii moderne.”

„Ideea de bază a campaniei „Deschide şi savurează fericirea” este îndemnul adresat consumatorilor de a se bucura de o Coca-Cola rece ca gheaţa şi de a-şi acorda puţin timp pentru a intra în legătură cu ceilalţi”, spune Anca Năstase. ”Prin intermediul acestei campanii invităm oamenii să facă acest lucru mai des – să deschidă o sticlă de Coca-Cola şi să împărtăşească un strop de fericire… să deschidă un dialog, să trimită un mesaj, să facă o glumă, să înceapă un joc, să fredoneze o melodie care îi place.. să se bucure de plăcerile simple ale vieţii.”

Bucuresti, 28.01.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.