Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Opel Insignia este cel mai bine vandut sedan din clasa medie in Europa

·        Cea mai mare cotă de piaţă pentru clasa medie din ultimii zece ani
·        Lider al segmentului în cinci ţări europene
·        Peste 170.000 de comenzi în numai un an de zile 

Rüsselsheim. În intervalul de un an de zile de la lansare, modelul Opel Insignia a cucerit inima Europei. Marca aproape şi-a dublat cota de piaţă în segmentul european de autovehicule de mare volum din clasa medie în primele 10 luni ale acestui an, asigurând mărcii Opel cea mai mare cotă de piaţă în acest segment din ultimul deceniu. 

În ultimele 12 luni, modelul Insignia a câştigat în total 32 de premii în 15 ţări europene, inclusiv trofeul Maşina Anului 2009. Sedanul este cel mai bine vândut model din Europa. Per total, acest model este numărul unu în clasa sa în cinci ţări şi numărul doi pe întreg continentul. Aceasta corespunde unei cote de piaţă înregistrate de la începutul anului până în prezent de 16,22 procente în clasa de autovehicule de mare volum, comparativ cu 8,19 procente în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea vânzărilor este şi mai impresionantă atunci când în clasa medie de mare volum sunt incluse mărcile premium: Opel a atins o cotă de piaţă de peste două ori mai mare, ajungând de la 4,75 procente în 2008, la 10,01 procente. Aceasta este cea mai mare valoare înregistrată de Opel din anul 1999, într-o perioadă în care cota de piaţă a acestei clase de autovehicule a scăzut pe întreaga piaţă europeană de autoturisme cu 9,7 procente între 2008 şi 2009. Până în prezent, Opel a primit peste 170.000 de comenzi pentru modelul Insignia.

Clienţii sunt atraşi de dotările tehnologice inovatoare ale modelului Insignia, care sunt disponibile la preţuri moderate. Echipamentele extrem de populare includ camera video frontală Opel Eye, sistemul inovator de iluminare AFL+ cu faruri bi-xenon, şasiul mecatronic FlexRide şi scaunele frontale ergonomice premium, certificate de „Aktion Gesunder Rücken” (Acţiune pentru un spate sănătos – AGR).

Portofoliul modelului Insignia oferă mobilitate pentru toate gusturile. Cele şase motoare pe benzină şi cele trei motoare diesel dezvoltă o putere cuprinsă între 115 cp (85 kW) şi 325 cp (239 kW). Modelul Insignia este disponibil în trei variante de caroserie şi o gamă variată de accesorii ce permit clienţilor să îşi personalizeze noul autovehicul. Aceştia pot alege modelul care li se potriveşte cel mai bine, începând cu economicul sedan Insignia ecoFLEX de 160 cp (118 kW), cu un consum de carburant de numai 5,2 litri de motorină la 100 de kilometri şi terminând cu modelul Insignia OPC Sports Tourer cu o capacitate de încărcare de 1530 litri.

Bucuresti, 27.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.