Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OmniPerform – agenția de digital care folosește algoritmi de neuromarketing în campanii a crescut cu 75% în 2018

Adrian Enache, fondatorul OmniPerform

Agenția de digital OmniPerform a crescut cu aproape 75% în 2018, ajungând la o cifră de afaceri de peste 600.000 euro. Compania a fost lansată de Adrian Enache în urmă cu doi ani, iar pentru anul în curs își propune un nivel al creșterii pe o abordare calitativă.

„Dacă în 2017 raportam o cifră de afaceri de 350.000 de euro, iată că anul acesta reușim să avem o creștere accelerată, cu aproape 75%. Activăm într-un domeniu cu o expansiune extrem de rapidă în ultimii ani, această performanță fiind posibilă datorită faptului că ne-am concentrat pe strategii și implementări de tip omnichannel, cu o tehnologie revoluționară pentru industria noastră”, afirmă Adrian Enache, fondator OmniPerform.

OmniPerform este configurată ca o agenție de comunicare care activează în sectorul de digital, însă, față de companiile clasice din domeniu, beneficiază de o tehnologie unică pentru piața de profil, care constă în soft-uri de segmentare a mesajelor transmise de brand-uri utilizatorilor online, care au la bază algoritmi de neuromarketing și AI. Compania desfășoară activități în consultanță omnichannel, performance marketing şi campanii de comunicare. Toate aceste componente sunt menite să genereze mesaje potrivite fiecărui utilizator în parte, cu focus pe creșterea calitații și relevanței publicității către aceștia.

„Prin dezvoltarea factorului tehnologic, am ajuns, în scurt timp, să înțelegem mai rapid comportamentele consumatorilor și să ne adaptăm campaniile la nevoile concrete ale acestora. Am implementat campanii la nivel global, atât pentru clienții care desfășoară activități de comerț online, cât și pentru companii din zona non-comericală în zona de online. Campaniile de comunicare sunt realizate exclusiv in-house, beneficiind de o abordare integrată pe toate palierele: strategic, creativ și implementare. Cu ajutorul tehnologiei ajungem să livrăm într-o campanie de la câteva materiale vizuale clasice, la zeci de mii de ansamble creative, pe care tehnologia le adaptează segmentat. Și aici vorbim atât de vizual, cât și de mesaj. Sunt multe situații în care, prin instrumentele noastre, ajungem să modificăm radical din punct de vedere creativ și structural campaniile care se desfășoară în offline, cu ajutorul datelor obținute și rezultatelor din online. Toate aceste elemente produc o integrare coerentă a mesajelor unei campanii care îl fac pe consumatorul final să înțeleagă utilitatea în alegerea unui brand sau, pur și simplu, în efectuarea unei achiziții online”, declară Adrian Enache.

Adrian Enache, fondatorul OmniPerform
Adrian Enache, fondatorul OmniPerform

Prin tehnologiile implementate la nivelul agenției, indicii de performanță ajung să depășească chiar și de 5-6 ori așteptările clientului pentru campaniile digitale standard. În campaniile noastre definim impactul prin indicatori precum timpul pe care consumatorul îl folosește pentru a interacționa cu brand-ul, după ce accesează materialul de advertising sau, efectiv, prin conversiile în e-commerce, ori în sensul înscrierii în baza de date, spre exemplu.

“Conform statisticilor, un user care dă click pe un banner ajunge să interacționeze cu conținutul deschis într-o pagină nouă doar 4 secunde, după care părăsește site-ul dacă mesajele nu sunt relevante pentru el. Prin optimizarea campaniilor cu ajutorul tehnologiei pe care o deținem, care are la bază mecanisme și procese de neuromarketing și AI, am reușit ca în intervalul generat de one-click să creștem timpul petrecut de către consumatori în interacțiunea cu brandurile chiar și la 1-2 minute, ceea ce este enorm pentru industria de publicitate online”, susține Adrian Enache.

Campaniile desfășurate de agenție sunt pentru companii din industriile auto, home&deco, real estate, FMCG, platforme de investment, e-commerce etc. Din punctul de vedere al resurselor umane, OmniPerform se îndreaptă accelerat către 20 de angajați și 45 de colaboratori.

Adrian Enache coordonează de la Londra una dintre cele mai mari platforme de investiții în startups din Europa

Fondatorul OmniPerform este și CEO Angels Den Funding, una dintre cele mai mari platforme de investiţii alternative din Marea Britanie, pentru companii start-up.

„Prin intermediul platformei, în ultimii 2 ani, au fost finanțate peste 100 de start-up-uri. Doar la nivelul UK sunt deschise aproape 2.500 de startup-uri zilnic. Îmi doresc, mai ales la nivel personal să susținem România să ajungă și, ulterior, să depășească media europeană – există un spațiu de creștere foarte mare în această direcție. Cu toate că volumele sunt mici, suntem interesați de start-up-uri est-europene, și din acest motiv am deschis un birou în Polonia și urmărim să deschidem unul și în România”, declară Adrian Enache.

Platforma Angels Den Funding din Marea Britanie conectează peste 20.000 investitori cu startup-uri care pot demonstra tracțiune în nișa în care și-au dezvoltat business-ul. Angels Den Funding este recunoscută pentru calitatea de a alege startup-urile. În ultimii 5 ani, peste 92% din startup-urile acceptate pe platformă și finanțate sunt active în piață.

Adrian Enache, fondatorul OmniPERFORM (RO) și CEO-ul companiei Angels Den Funding (UK), este un tânăr executiv votat în Top 50 CEOs in UK. În ultimii ani s-a implicat activ în educație și a susținut training-uri pentru 17.000 de profesioniști din business și marketing conectați la zona digitală.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.