Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OgilvyOne si Carrefour

spulbera preturile la Baneasa

OgilvyOne a realizat atat conceptul, cat si implementarea noii campanii Carrefour, prilejuita de deschiderea Carrefour Baneasa in centrul comercial Feeria.

Alegerea celei mai puternice rute din punct de vedere creativ, dintr-o serie lunga de directii sondate, a reprezentat o provocare atat pentru echipa OgilvyOne, cat si pentru client. Aceast concept generos s-a finalizat prin dezvoltarea unei campanii puternice care promoveaza noul hypermarket deschis in Baneasa si intareste totodata imaginea Carrefour ca leader al retailului in Romania.

 Mesajul central al campaniei se bazeaza pe una dintre valorile definitorii ale marcii Carrefour, ilustrate si prin sloganul consacrat al marcii: “Pentru o viata mai buna”. Conceptul este acela ca din nou Carrefour isi concentreaza eforturile in a obtine pentru consumatorii sai “cele mai mici preturi”.

Din punct de vedere executional, campania se remarca printr-o abordare in forta a conceptului de “preturi mici”, furnizand vizualuri puternice, cu mare impact metaforic. Doua executii sustin noua campanie Carrefour Baneasa si, in ambele, codul de bare – element  ce exprima ideea de pret – este rupt, strapuns, pulverizat. Acesta metafora este explicitata de text care afirma “Spulberam preturile”.

Radu Plesea, Art Director-ul acestui proiect, declara: “Obiectele care joaca rolul mijlocului prin care sunt distruse preturile sunt rotorul unui motor de avion si un avion cu aripi largi. Ele au fost selectate atat pentru puterea lor de sugestie, cat si pentru asocierea lor cu locatia unde s-a lansat noul Carrefour – in Baneasa, langa aeroport.”

Nu este prima data cand executia campaniei de lansare pleaca de la locatie; in toamna anului trecut OgilvyOne a folosit ca imagine centrala in campania de deschidere a Carrefour Ploiesti figura campionului mondial la pugilism – Leonard Doroftei, originar din Ploiesti.

Andreea Mihai, Marketing Director Carrefour Romania, povesteste despre colaborarea cu OgilvyOne: “Aceasta campanie se alatura unei serii de 6 campanii excelente de lansare pentru noile hypermarketuri Carrefour, realizate de noi impreuna cu partenerii de la OgilvyOne pe parcursul a 5 ani de colaborare.” Ines Staicu, Account Manager in echipa OgilvyOne, adauga:
"Este o mare satisfactie sa vedem ca acest concept de baza al comunicarii Carrefour – lupta cu preturile – este in continuare imbratisata de clientul nostru si de public, si ca reuseste sa nasca in continuare campanii de impact dupa 5 ani de la lansare". 

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formata din:
Andreea Mihai – Marketing Director Carrefour Romania, Camelia Damian – responsabil cataloage si Claudia Ionita – responsabil cataloage din partea Carrefour.
Radu Plesea – Senior Art Director, Florin Stanciu – Copywriter, Dani Macarie – Group Creative Director, Loredana Caradimu – Account Director si Ines Staicu – Account Manager din partea agentiei OgilvyOne.

OgilvyOne este cea mai mare retea mondiala de comunicare directa, comunicare interactiva si CRM, cu 120 birouri în 56 de tari. OgilvyOne România a fost creata în octombrie 2005 în urma integrarii agentiei Red Cell în Ogilvy Group România ce include de asemenea agentiile Ogilvy & Mather, Ogilvy PR, 141, Mindshare, Media Insight, si care apartine grupului de comunicare WPP.

Bucuresti, 18.04.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.