Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

OgilvyOne lanseaza Canah

primul producător de ulei de cânepă din România

OgilvyOne a dezvoltat strategia de comunicare pentru Canah Green Living, primul producător de ulei de cânepă din România. Recunoscut pentru proprietăţile sale nutritive, uleiul de cânepă Canah este singurul ulei comestibil cu procent ideal de acizi graşi sănătoşi – Omega 3 şi Omega 6, care constituie în acelaşi timp o sursă substanţială de vitamina E. Canah este primul producător de ulei de cânepă care investeşte în construcţia de brand, alegând ca partener de comunicare echipa OgilvyOne. „Relaţia a început într-un mod inedit: am primit un mail în care eram anunţati că un grup de antreprenori români va deschide o fabrică de ulei de cânepă în Romania şi caută un partener de comunicare. Ne-am dat seama că este tipul de client cu care noi reusim sa construim relatii de durata,  adică clienţi locali cu care se poate dezvolta un brand from scratch, care caută nu doar o agenţie de comunicare, ci şi un partener de business. În acest moment, discutăm împreună strategia de product development şi activităţile de comunicare, având un dialog constructiv rar întâlnit în relaţia client-agenţie. Putem spune că a fost chimie de la prima întâlnire”, declară Loredana Caradimu, Group Account Director OgilvyOne.

Colaborarea a început la finalul lunii martie prin prezentarea strategiei de comunicare şi a conceptelor creative, dezvoltate ulterior în cadrul tuturor materialelor de brand. Încrezător în expertiza OgilvyOne, clientul a acceptat propunerea de comunicare integrată dezvoltată pentru brandul Canah, campania de imagine pornind de la acest atribut unic al uleiului de cânepă Canah – raportul ideal Omega 3:Omega 6. Înainte de a demara campania pentru consumatori in luna octombrie, OgilvyOne a început comunicarea cu medicii de familie prin dezvoltarea unor broşuri informative şi a posterelor care au fost plasate în cabinete, precum şi prin prezenţa reprezentantilor Canah la o serie de conferinţe cu subiect medical. De asemenea, a fost initiata o comunicare sustinuta cu presa prin activităţi de PR dezvoltate de Ogilvy Public Relations: inaugurarea fabricii din România si lansarea noilor produse.

„Canah este un lovemark, a cărui poveste a început din pasiune pentru această plantă minune. Canah Hemp Oil & Caps sunt mai mult decât produse ambalate frumos, care tratează anumite probleme de sănătate, sunt alternativa unui mod de viaţă natural, sănătos şi plin de energie. Noi simţim Green Living şi credem că am găsit în Ogilvy un partener care este pe aceeaşi lungime de undă cu noi", ne spune Oana Suciu, Business Development Manager Canah.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este formată din: Loredana Caradimu – Group Account Director OgilvyOne, Emilia Cap-Alb – Account Executive OgilvyOne, Dani Macarie – Copywriter & Creative Director OgilvyOne, Bogdan Csapo – Senior Art Director OgilvyOne, Claudia Agafiţei – Senior Account Manager Ogilvy Public Relations. Din partea Canah, Oana Suciu – Business Development Manager s-a ocupat de dezvoltarea brand-ului Canah.

OgilvyOne WorldWide este cea mai largã ºi experimentatã reþea de comunicare one-to-one la nivel global, din punct de vedere al cifrei de afaceri ºi al portofoliului de premii câºtigate. Reþeaua numãrã 110 birouri în 56 de tãri ºi oferã clienþilor sãi servicii complete de marketing direct ºi interactiv, precum ºi servicii de consultanþã de CRM (customer relationship management). Lista de clienþi globali include nume precum American Express, Cisco, GSK, IBM, Nestle, Unilever sau SAP. OgilvyOne WorldWide este parte a grupului Ogilvy, deþinut de WPP (NASDAQ: WPPGY), unul dintre cele mai mari grupuri internaþionale de comunicare.

Înfiinţată în 2005 de către un grup de investitori privaţi, CANAH este primul producător de ulei de cânepă din Romania, avand propria unitate de productie in judeţul Bihor, la Salonta. Fabrica are ca obiect de activitate prelucrarea seminţelor de cânepă în scopul obţinerii uleiului, a suplimentelor nutritive şi a făinei proteice din srotul obţinut în urma presării, precum  si obţinerea seminţelor decojite – folosite în scop alimentar. Capacitatea de prelucrare a fabricii Canah este de 1000 tone seminţe pe an, această cifră constituind echivalentul a 250.000 litri ulei de cânepă anual. Fabrica de la Salonta a fost construită prin derularea unui program Sapard de dezvoltare rurală, zona fiind aleasă datorită tradiţiei îndelungate în creşterea cânepii. are drept obiect principal de activitate procesarea cânepii Cannabis Sativa.

Bucuresti, 21.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *