expoplast Sibiu 2019

Ogilvy&Mather si Milka indeplinesc dorintele de Craciun

Ogilvy&Mather semneaza cea mai recenta campanie de comunicare pentru Milka, unul dintre cele mai importante branduri de ciocolata din portofoliul Kraft Foods Romania, campanie destinata comunicarii portofoliului de produse dedicate perioadei de Craciun.

Pentru ca valorile brandului se regasesc perfect in spiritul sarbatorilor de iarna, Ogilvy& Mather a dezvoltat campania in jurul asocierii dintre Milka si traditia Craciunului, cautand sa ilustreze rolul marcii in aceasta ecuatie – anume acela de „furnizor” pentru sacul plin de surprize al Mosului.

Urmand strategia brandului  – ce isi propune nu doar sa surprinda in fiecare an cu noi specialitati de sarbatori ci sa sa apropie de consumator prin crearea unor experiente autentice pentru acesta – Ogilvy a creat Festivalul Dorintelor de Craciun, o caravana-eveniment care circula anual in orasele din tara si in cadrul careia dorintele de Craciun ale intregii familii se indeplinesc.
Alaturi de caravana-eveniment consumatorii nu doar se vor bucura de cea mai fina ciocolata, ci vor avea ocazia sa se bucure impreuna cu cei dragi cu distractiile pregatite de Milka: se vor intrece in Marea bulgareala dupa premii, la cursele de ski si la cele cu saci sau vor construi un puzzle tridimensional.

Campania de comunicare este una complexa, cu mesaje complementare pe canale variate – TV si ooutdoor la nivel national– si avand componente dedicate pentru comunicarea la nivel local a evenimentului (TV, print, radio, semnalizare in-store).

Conceptul creativ dezvoltat de Ogilvy construieste o intreaga poveste despre Mos Craciun. Acesta este surprins in timp ce isi face aprovizionarea cu daruri dulci, ca in fiecare iarna, la Fabrica Milka din Alpi.
Cea mai fina ciocolata se integreaza perfect in peisajul traditiei de Craciun; atmosfera unor sarbatori inzapezite, din mijlocul Alpilor, este prilejul perfect pentru o reverie de Craciun.

Echipa Ogilvy& Mather care a lucrat la dezvoltarea acestei campanii este formata din Cristina Calota – Copywriter si Ionut Coanda – Art Director , Alina Chiriac – Account Executive, Nicoleta Ghinea – Account Manager, Alexandra Theodorescu – Client Service Director si Cristina Pindaru – Assistant Brand Manager – si Maria Burnuz – Marketing Assistant – din partea Kraft Foods Romania.
Cat despre vizita de lucru a lui Mos Craciun la Fabrica Milka din Alpi, aceasta a fost imortalizata de Carioca. Iar implementarea caravanei a revenit echipei Trust Vision.

Bucuresti, 15.12.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *