Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Ogilvy&Mather si Ciuc Premium dezvaluie secretul unei beri dintr-o mie

Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie de comunicare pentru berea Ciuc Premium, aflată în portofoliul Heineken Romania.

Campania ce a debutat în aceste zile cu spotul „Experţii” urmăreşte să întărească în rândul iubitorilor berii de calitate atributele unice recunoscute ale berii Ciuc Premium – cele mai bune ingrediente din natură.

"Ciuc Premium este o marcă ale cărei valori sunt bine definite şi strâns legate de origini, dar care are, în acelasi timp, o atitudine moderna. Ciuc Premium vine dintr-o zonă în care natura a rămas neatinsă şi care este recunoscută pentru apele sale pure, echilibrate, perfecte pentru o bere cu o prospeţime inegalabilă şi un gust unic" – a declarat Gabriela Galatanu, Group Brand Manager Heineken Romania.

O apă dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie este formula prin care Ciuc Premium îşi continuă promisiunea calităţii produsului. Campania este construită în jurul ingredientului “apa pură de izvor din Harghita” iar Ciuc Premium este prima bere care foloseşte o altă abordare în evidenţierea unui atribut extrem de relevant în categoria de bere şi un diferenţiator al mărcii.

„Ne-am propus să vorbim despre apa pură într-un alt fel, într-un fel amuzant care să facă din apa pură de Harghita un "subiect interesant" . Pentru că la urma urmei, apa este apă, fie ea şi pură. Şi s-a vorbit mult despre ea în contextul campaniilor pentru bere, s-au arătat izvoare, munţi, cascade.  A devenit greu să te diferenţiezi astfel. Aveam nevoie de altceva.” – au declarat reprezentanţii agenţiei.

Ideea creativă a spotului porneşte de la zona sursă, zona Harghitei, vestită pentru apele sale. O zonă în care se găsesc peste 1000 de izvoare şi unde puritatea apei permite obţinerea unei beri de calitate superioară, în fabrica de la Miercurea Ciuc.

„1000 de izvoare înseamnă că ai de unde alege. Ai de unde alege cu adevărat cea mai pură apă, pentru a obţine cea mai bună bere, o bere aleasă, o bere dintr-o mie.” – au adăugat reprezentanţii agenţiei.

“Spotul are în spate o idee pe cat de amuzantă, pe atât de simplă. Avem o mie de ape, cum o găsim pe cea mai pură pentru a face o bere dintr-o mie? Simplu. Aducem o mie de experţi orgolioşi care se întrec în a găsi cel mai pur izvor. Desigur, pentru că e o competiţie, mijloacele de care se folosesc nu sunt întotdeauna ortodoxe. Se mai împing, se mai încurcă unul pe celălalt, totul pentru ca în final cineva să găsească cea mai pură apă. Practic e o cursă, dar concurenţii nu arată deloc a atleţi, sunt nepotrivit îmbracaţi, sunt mai stângaci, mai lenţi şi, tocmai de asta, mai amuzanţi”, povesteşte Cristi Simion, Copywriter Ogilvy & Mather.

Mesajul spotului TV este susţinut printr-o amplă campanie de outdoor şi presă, implementată la nivel naţional. Totodată, pe langă componentele clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat şi o serie de execuţii neconvenţionale, menite să atragă atenţia asupra mesajului campaniei şi să susţină imaginea mărcii.
Inserturile speciale de presă, posterele indoor lenticulare sau OOH-urile cu sticle înalte de 4 metri nu pot trece neobservate; toate execuţiile pun în valoare, prin concept şi diversitate, ideea campaniei, aceea că doar o apă dintr-o mie face o bere dintr-o mie.

Din partea Ogilvy&Mather, echipa a fost formată din tandemul creativ Cristi & Cristi (Cristian Simion – Copywriter, Cristian Dita – Art Director) şi Oana Boghici (producator AV), sub supervizarea lui Albert Nica (Executive Creative Director); Lilian Neagu – Director de Productie şi Cosmin Guta – DTP şi echipa de client service formata din Anca Nita (Account Manager), Mihaela Vasilescu (Junior Account Executive).

Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Marius Melesteu – Marketing Manager, Gabriela Galatanu – Group Brand Manager şi Razvan Tucaliuc – Brand Manager.
De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Universal McCann.

Spotul TV a fost produs în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, în regia lui Keith English, iar vizualurile campaniei de print au fost realizate de Carioca Studio. 

Bucuresti, 24.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *