Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy&Mather pretuieste timpul cu Silva

In luna septembrie a acestui an, Ogilvy & Mather a fost desemnata agentia de brand a berii Silva, aflata in portofoliul Heineken Romania. Parteneriatul dintre cele doua companii a debutat cu dezvoltarea campaniei de relansare a brandului Silva.

“Ideea centrala a brandului si a campaniei este aceea ca Silva recunoaste valoarea timpului, care nu este data de lungimea sa, ci de calitatea modului in care timpul este consumat. Iar timpul petrecut la o bere Silva, pentru a o savura, poate fi una din acele experiente tihnite, valoroase de care oamenii cu care vorbim duc atat de mult lipsa.
Pe de alta parte, cu ochii pe ceas este greu sa faci ceva temeinic, cu atat mai putin o opera de arta. Adevarata valoare se obtine cand criteriile cantitative dispar, cand se urmareste doar valoarea rezultatului si nu respectarea termenelor limita. De aceea berea Silva este fabricata pe indelete, in atata timp cat ii trebuie berii , sa fie desavarsita. Pentru brandul Silva conteaza calitatea, nu cantitatea” explica Alexandra Theodorescu, Group Account Director Ogilvy&Mather.

Silva este o bere premium, mai speciala, de aceea echipa Ogilvy a cautat s-o pozitioneze cat mai diferit si sa-i contureze o personalitate puternica, atipica in contextul comunicarii din categoria de bere.

“Principalul element vizual al campaniei este imaginea unei clepsidre cu ambele jumatati pline, formata din paharul de bere Silva si reflexia sa. Aceasta imagine este completata si explicitata, la nivel de copy, printr-o serie de citate despre timp ale unor personalitati de valoare certa, urmate de interpretarile pe care Silva le da acestor reflectii prin prisma berii – a facerii sau consumului ei”, povesteste Albert Nica, Executive Creative Director.

In ceea ce priveste media utilizata, campania are doua mari componente: o ampla campanie derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde.
In plus, exista cateva proiecte speciale de sponsorizare – de exemplu, a unei carti de bucate al carei autor este Dan Chisu sau a unei emisiuni TV, care urmeaza sa fie lansata in curand.

Echipa Ogilvy&Mather care a lucrat la realizarea acestei campanii este formata din “creativii” Albert Nica (Executive Creative Director), tandemul literar-artistic Cristi&Cristi (Cristi Simion – Copywriter si Cristi Dita – Art Director) si Oana Boghici (AV Producer), coordonati de Anca Steff (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Group Account Director).
Din partea Heineken Romania, proiectul a fost condus de Gabriela Galatanu (Group Brand Manager), Nadia Mitrica (Brand Manager) si Andreas Stieber (Marketing Manager), care impartasesc cu echipa Ogilvy aceeasi viziune asupra lucrurilor valoroase, timpului si brandului Silva.

Spoturile TV au fost filmate impreuna cu casa de productie RollinFilm (producator Tudor Reu, postproductie Camil Tulcan), avandu-l ca DOP pe Jordi Rexach si ca beer stylist pe Tony Fiori.

Bucuresti, 18.12.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.