Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy&Mather construieste imaginea Ciuc Premium

Ogilvy&Mather comunica lansarea unei noi forme perfecte prin cea mai recenta campanie de publicitate dezvoltata pentru marca de bere Ciuc Premium, aflata in portofoliul Heineken Romania.

In urma unei licitatii organizate la inceputul acestui an, Ogilvy&Mather a fost desemnata agentia de publicitate a mǎrcii Ciuc Premium, fiind responsabila cu dezvoltarea comunicarii marcii in linie cu obiectivele si strategia de marketing ale clientului. “Colaborarea dintre echipele Ogilvy si Heineken Romania pe acest cont de creatie si strategie publicitara a inceput in forta, cu doua proiecte deopotriva complexe si ambitioase, menite sa consolideze imaginea premium a brandului Ciuc. Este vorba, in ordine temporala, de o campanie TV care construieste perceptia de calitate superioara a produsului, urmata de campania de lansare a noii sticle Ciuc Premium, ambalaj care reflecta perfect calitatea premium a marcii Ciuc.”, declara Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy&Mather.
 

Campania „Forma Perfecta” ce anunta schimbarea de ambalaj marcheaza un moment “de rascruce” in istoria marcii, iar noua sticla Ciuc Premium este cu adevarat deosebita, remarcandu-se prin forma sa unica, personalizata. Practic, comunicarea de lansare a noii sticle are rolul de a intari si a conferi si mai multa concretete promisiunii de calitate facuta prin campania precedenta, care a vorbit despre berea Ciuc din perspectiva acelui atribut al produsului care are atat relevanta pentru categorie, cat si potential de diferentiere pentru marca Ciuc Premium – anume apa pura de izvor din Harghita.

Campania “Forma perfecta” beneficiaza de o ampla expunere pe TV, in presa, outdoor si internet si a demarat cu o componenta/ faza de teasing. De asemenea, exista o puternica sustinere si la punctul de vanzare, unde noile ambalaje sunt puse in valoare printr-o multitudine de materiale de promovare.

“Ideea spotului TV si de altfel a intregii campanii este simpla si de impact, fiind foarte bine rezumata de headline-ul campaniei de teasing: <In cautarea formei perfecte>. Avem o bere de calitate exceptionala care isi cauta o forma pe masura. Formele considerate in mod obisnuit a fi perfecte (cele geometrice) nu sunt suficient de bune sau potrivite pentru berea noastra, care isi afla implinirea abia cand intra in forma noii sticle Ciuc Premium”, explica Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.
“Proiectul <Forma perfecta> a fost unul foarte tehnic, spotul implicand modalitati de filmare specializate si multa post-productie, de aceea a fost necesar sa pregatim foarte atent productia sa si sa avem o zi de testare in platou inaintea filmarii propriu-zise, zi in care am incercat impreuna cu regizorul (David Wyn Jones) diverse unghiuri si tipuri de <pouring shots> diferite de cele devenite clasice in categorie.”, povesteste in continuare Albert Nica.

Din partea Ogilvy&Mather, la realizarea campaniilor Ciuc Premium au lucrat Albert Nica (Executive Creative Director), tandemul creativ Cristi& Cristi (Cristian Simion – Copywriter, Cristian Dita – Art Director), Andrei Galeata (Senior Art Director), Maria Manoiu (Copywriter), Oana Boghici (producator AV), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator) si Cosmin Bizon (Web Designer) precum si Anca Nita (Account Manager) si Alexandra Theodorescu (Client Service Director).
Spoturile TV au fost produse in colaborare cu Abis Studio si MultiMedia Est, iar imaginile de produs utilizate in campania print au fost realizate de fotograful Ciprian Tantareanu.

Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Andreas Stieber – Marketing Manager , Gabriela Galatanu – Group Brand Manager, Nadia Mitrica – Brand Manager,.
De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Universal McCann.

Bucuresti, 10.07.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.