Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

OgilvyInteractive – Lider in raportul agentiilor interactive din U.S.

La începutul acestei săptămâni a fost dat publicitaţii raportul independent, "The Forrester Wave -Agenţii Interactive US" pentru anul 2009. Raportul este bazat pe o evaluare a strategiei şi a capabilităţilor de executie a celor mai importante 11 reţele de agenţii interactive, pe baza a 39 criterii de performanţa precum: capabilitaţile strategice, de execuţie şi dezvoltare, de măsurare şi analiză, inovaţie în mediile non-tradiţionale, viziuni strategice unice sau evaluările clienţilor.

În această evaluare, OgilvyInteractive a fost evaluată drept „Lider”, agenţia primind note maxime în trei din cele cinci criterii de strategie (Product/Services road map, Discovery and Innovation, and Focus and Reach) precum şi un scor de top la secţiunea Account Management.

Conform Forrester  – "O agenţie mare în reţeaua WPP, cu peste 2200 de oameni, OgilvyInteractive este „Lider” prin nivelul său înalt de competenţă în toate criteriile majore – în special măsurare şi analiză, account management, şi medii sociale şi emergente. Agenţia are o o echipă puternică, dedicată şi analitică. Aflandu-se sub puternica umbrelă Ogilvy, OgilvyInteractive are capacitatea de a oferi clienţilor o abordare holistică care poate acoperi toate domeniile online şi offline, pentru gestionarea unui brand."

Brian Fetherstonhaugh , Preşedinte & CEO al OgilvyInteractive Worldwide, a comentat: "Rezultatele raportului Forrester sunt cele mai recente dintr-o serie de forme de recunoaştere independente pe care Ogilvy le-a primit în acest an. In martie, RECMA a evaluat OgilvyInteractive ca fiind numărul 1 in agenţiile interactive din lume. Pe partea de creaţie, OgilvyInteractive a avut cel mai mare scor, la nivel global, între agenţiile digitale, conform Big Won Report iar la Cannes, anul acesta, Ogilvy a câstigat două Cyber Lions şi un Media Lion pentru cea mai bună utilizare a mediei mobile.„

OgilvyInteractive este forţa digitală a Ogilvy, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume. Agenţia dispune de o gama comprehensiva de servicii digitale, inclusiv strategie, platforme şi experienţe de brand, design & dezvoltare de site, publicitate online, media socială, research şi direct marketing.

Bucuresti, 12.08.2009

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.