free download 78 travel guides written by experts

Ogilvy si WWF nu raman indiferente la schimbarile climatice

Ogilvy Group a dezvoltat pentru WWF (World Wide Fund) campania de informare si constientizare “Nu ignora pericolul schimbarilor climatice!”.

Campania, avand drept tema centrala schimbarile climatice, are ca obiectiv constientizarea efectelor negative ale actiunilor oamenilor asupra mediul inconjurator si formarea unui comportament responsabil fata de mediu. „Campania ilustrează în mod metaforic relaţia om – schimbări climatice, sugerând atitudinea superficială, inconştienţa în faţa unui pericol real şi, într-un final, indiferenţa cu care alegem să tratăm acest subiect cu adevărat important.
Personajul principal este intruchiparea fiecăruia dintre noi, întrucât fiecare individ în parte are până la un punct puterea şi libertatea de a se feri de pericol şi de a face ceva. Campania vorbeşte despre alegerile personale în relatia cu mediul care pot parea nesemnificative, dar care, într-un final, se intorc ca un bumerang împotriva noastră şi lovesc exact atunci cand ne aşteptăm mai puţin.” declara Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

Pentru multi oameni, fenomenul schimbărilor climatice, precum şi factorii care îl influenţează, sunt încă subiecte tratate fie cu indiferenţă, fie cu superficialitate. Ogilvy si WWF îşi doresc sa tragă un semnal de alarmă şi să aducă astfel în atenţia publicului o problemă care, deşi importantă şi foarte actuală, este adesea minimalizată.

„Dorim sa subliniem efectele pe care comportamentul fiecaruia dintre noi il are asupra mediului si faptul ca indiferenţa oamenilor poate avea consecinte nefaste; din păcate, efectele schimbarilor climatice nu mai pot fi anulate, ele pot fi insa prevenite si combatute prin acţiuni responsabile. Este extrem de important ca fiecare persoana sa fie corect informata cu privire schimbarile care se petrec sub ochii nostri si sa realizeze ca si cel mai mic gest, in aparenta nesemnificativ poate avea un impact major asupra sanatatii planetei. ” a declarat Dana Carataş, Coordonator Comunicare WWF.

Campania se va desfasura pentru o perioada de 2 luni pe TV, presa scrisă, OOH, internet, direct mailing si e-mailing.

Echipa Ogilvy & Mather care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din: Albert Nica (Executive Creative Director), Dani Macarie (Creative Director), Paul Dersidan (Art Director), Adrian Diac (Copywriter), Vasile Alboiu (Digital Creative Coordinator), Oana Boghici (AV Producer), Raluca Sultan (Senior Strategic Planner) si Ruxandra Lupu (Account Manager).
Echipa Mindshare: Maria Bucur (Media Account Director), Gratiela Cenoiu (Media Account Manager), Alexandra Iordachescu (media planner) si Mihaela Paraschiv (Media Planner – OOH Division), Din partea WWF Dunare-Carpati Romania au contribuit la aceasta campanie: Dana Caratas (Coordonator Comunicare) si Ioana Busila (Asistent Comunicare).

Bucuresti, 21.04.2008

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *