Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy si Cappy coloreaza lumea

„Ce lume colorata” exclama Cappy si Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine realizata pentru brandul Cappy, ilustrand intr-un mod creativ vitalitatea pe care o ofera gama de sucuri naturale si nectaruri Cappy. Campania demareaza cu spotul TV „Butterfly”, care aduce in prim plan beneficiile recunoscute ale gamei de sucuri naturale si nectaruri Cappy. Povestea spotului a plecat de la ideea ca dincolo de sanatate, vitalitatea inseamna bucuria de a trai, acea sete de viata pe care ti-o da o nutritie echilibrata si sanatoasa. 
In viziunea Ogilvy, Cappy este un adevarat artist al fructelor care stie ca abia cand sunt bine coapte si pline de culoare, fructele sunt cele mai bogate in fitonutrienti, iar gama de sucuri si nectaruri Cappy ofera vitalitatea necesara pentru a descoperi toata paleta de culori a lumii si vietii.

Filmarile pentru spot au fost realizate in Spania, inclusiv intr-o livada reala de portocali, avandu-l ca regizor pe Tony Milanes, un adevarat „veteran” al campaniilor de imagine realizate pentru marcile companiei Coca-Cola.

"Ce putea fi mai potrivit pentru o marca mare, vibranta, plina de optimism si de vitalitate decit un strai stralucitor, scaldat in toate culorile unei lumi colorate? Inspiratia a venit, ca si Cappy, din natura. Am stors materia superioara pina a rasarit soarele portocala, cu lumina lui rasfrinta in aripile femeii fluture. Pe care am incercat sa o prindem intr-o Barcelona indecisa intre ploaie si citeva raze timide de soare. Rezultatul coloreaza acum fiecare sufragerie din estul Europei… si umple, cu siguranta, fiecare pahar" spune Adrian Poenaru, Group Creative Director Ogilvy&Mather.

”Cappy a evoluat impreuna cu consumatorii sai, raspunzand preocuparilor acestora pentru un stil de viata echilibrat si incurajandu-i sa adopte o atitudine optimista, combinata cu placerea gustului natural de fructe. „Butterfly” incununeaza valorile Cappy intr-o maniera poetica si optimista” declara Nicoleta Eftimiu – Group Brand Manager Still Beverages, Coca – Cola Adriatic & Balkans Business Unit.

Din aprilie, noul spot Cappy este difuzat la nivel national pe principalele canale TV atat in Romania cat si in tarile din regiunea regiunea Balcano – Adriatica (Bulgaria, Croatia si Bosnia-Herzegovina).

Echipa care a conceput si implementat acest proiect este formata din: Nicoleta Eftimiu – Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Vesna Vlahovich Brand Manager – NCB’s Adriatics, Gergana  Fakalieva – Jr. Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit alaturi de Albert Nica – Executive Creative Director Ogilvy Group, Adrian Poenaru – Group Creative Director, Radu Zaharescu- Art Director, Gina Leu – Managing Director Ogilvy&Mather, Magda Coltoiu – Group Account Director, Anca Steff – Account Manager, Oana Boghici – AV Production Manager.
Casa de productie – Castel Film.

Bucuresti, 17.04.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.