free download 78 travel guides written by experts

Ogilvy semneaza si in acest an campania de comunicare a Festivalului Anim’est

Ogilvy România semneaza şi în acest an campania de promovare a Festivalului Internaţional de Film de Animaţie „Anim’est 2011”, ajuns la cea de-a VI-a ediţie, desfăşurat zilele acestea la Bucureşti. Colaborarea grupului de comunicare Ogilvy România cu Anim’est a început în anul 2007 şi a inclus în fiecare an o platformă originală de promovare a celor zece zile de proiecţie a filmelor animate.

Pentru ediţia din acest an, campania de comunicare este construită în jurul ideii “Animation is back in town” care scoate în evidenţă experienţa spectaculoasă pe care o oferă unui public naţional şi internaţional. Componenta principală a campaniei este spotul TV „Jumper” reprezentativ pentru festival. Povestea spotului porneşte de la ideea că te poţi întâlni cu animaţia în jurul tău, la tot pasul, sub diferite forme.

“Acum câteva luni, nişte prieteni mi-au propus să mergem la Moscova în octombrie. I-am întrebat în ce perioadă şi, când am aflat că de pe 10 încolo, am refuzat invitaţia spunând că e în timpul festivalului. Care festival? – au întrebat ei. Festivalul meu, am raspuns. Anim’est-ul nu e al meu, dar aşa am ajuns să îl văd după trei ani. Aş vrea să fie al meu. De trei ani, în fiecare vară, lucrăm pentru Anim’est. Până acum am avut oi care se dezbracă, ciobani perverşi, controlori speriaţi, trenuri româneşti şi hipsteri britanici. Acum avem sinucigaşi nedumeriţi şi "creepy bunnies in the loo". Spotul cu sinucigaşul e scris de colegul meu Donald, iar pe cascador îl cheamă Jerry. Cum să nu-ţi doreşti festivalul ăsta? E perfect,” explică Dani Macarie, Creative Director Ogilvy Group.

Pentru prima dată, secţiunea Creepy Animation Night – noaptea de scurtmetraje animate neconvenţionale şi bizare dublate de live act audio-vizual – este comunicată printr-o serie de spoturi TV dedicate, „Bunny” 1, 2 şi 3, care au fost dezvoltate pornind de la ideea că personaje creepy pot fi întâlnite oriunde, oricând, neaşteptat. „A fost fun. De la momentul în care am stabilit că vom avea un iepure poker face, deci creepy, plasat într-o toaleta, până când cineva a zis, la ora 2 noaptea ‘That’s a wrap’. Dupa 8 ore de filmare. Iar ideea este aceeasi cu a întregii campanii: în acestă perioada te întâlneşti cu animaţia chiar şi unde te aştepţi mai puţin,” declară cu entuziasm echipa de creaţie Ogilvy.

“De la prima întâlnire Anim’est si Ogilvy România au devenit pur şi simplu buni prieteni. Dani şi ceilalţi prieteni ai noştri de la Ogilvy fac parte din Anim’est, din echipă.

Intre noi există un soi de empatie şi consens care fac lucrurile şi ideile să vină de la sine şi să se completeze perfect.

De 4 ani încoace Anim’est nu poate şi nu vrea să se întâmple fără Ogilvy.” – a adaugat Vlad Ilicevici, Anim’est Executive Director.

Campania de comunicare realizată de Ogilvy pentru Anim’est 2011 se desfăşoară în luna octombrie 2011 şi cuprinde TV, online, radio, print şi OOH. Echipa care a contribuit la această campanie este formată din: Vlad Ilicevici – Executive Director şi Mihai Mitrică – Festival Director, din partea Este’n’Est şi din partea Ogilvy Grup: Albert Nica – Executive Creative Director, Dani Macarie – Creative Director, Donald Simioniu – Art Director, Cătălin Popescu – Art Director, Bogdan Moga – Art Director, Cristian Diţă – Art Director, Alin Sîrbu – Art Director, Anca Ungureanu – Art Director, Alexandra Mănoilă – Copywriter, Ioana Zamfir – Copywriter, Corina Bompa – Copywriter, Cristian Simion – Copywriter, Adrian Poenaru – Copywriter, Anca Niţă – Senior Account Manager, Mihaela Vasilescu – Account Executive, Oana Boghici – AV Producer, Lilian Neagu – Production Director, Oana Petroff – Managing Director Mindshare.

Spoturile TV ale campaniei au fost realizate de către regizorul Hypno, iar producţia a fost realizată de Abis Studio.

Bucuresti, 12.10.2011

{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *