Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy România semnează “1001 Proiecte Împreună” – o nouă campanie de comunicare Leroy Merlin

Ogilvy logo nou

Campania reamintește cât de important este timpul petrecut în familie, între copii și părinți, și încurajează proiectele făcute împreună.

Conform unor studii de specialitate realizate în România, 6 din 10 copii își doresc să petreacă mai mult timp cu părinții lor. Una dintre recomandările psihologilor este să îi implice pe copii în diverse activități casnice.

În acest context, Leroy Merlin și Ogilvy România propun “1001 Proiecte Împreună”, o campanie care pune în prim plan consolidarea relațiilor familiale, prin proiecte de bricolaj care presupun timp de calitate, timp împreună. Leroy Merlin dă, astfel, un sens nou activității de bricolaj, de la o activitate strict funcțională, la una care aduce beneficii emoționale, esențiale pentru întreaga familie.

„La fel cum o familie se construiește cu fiecare proiect făcut împreună, o echipă se construiește cu fiecare proiect reușit împreună. Îmi place să văd cum se verifică insight-ul acesta în fiecare întâlnire dintre echipele Ogilvy și Leroy Merlin. Imi place și mai mult cum, de cele mai multe ori, suntem echipă, dar ne simțim familie”, Dani Macarie, Creative Director Ogilvy România.

Ogilvy logo nou

În premieră pentru retailerul francez de bricolaj, protagoniștii campaniei “1001 Proiecte Împreună” nu sunt actori profesioniști, ci chiar colegi din cadrul companiei și copii ai acestora. Membrii echipei Leroy Merlin s-au bucurat de experiența unui casting real și au fost selectați în funcție de spontaneitatea, lejeritatea și dezinvoltura lor în fața camerei de filmat.

“Noua campanie se pliază foarte bine pe filozofia noastră de a fi o familie și de ne implica colegii în proiecte creative. Am dorit să “construim” personajele din povestea noastră, chiar cu membrii familiei extinse Leroy Merlin și am avut surpriza să lucrăm cu ei mai bine decât cu actori profesioniști”, Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin.

Spoturile TV care susțin campania au fost realizate cu ajutorul Casei de Productie 1 Off și regizate de Dan Ardelean.

Echipa Ogilvy România care a participat la realizarea noilor spoturi TV care susțin campania “1001 Proiecte Împreună”:
Dani Macarie, Creative Director
Corina Bompa, Senior Copywriter
Catalin Popescu, Senior Art
Laura Hladii, Account Manager
Raluca Marin, Client Service Director
Bvianca Mănescu, Head of Strategy
Alexandra Tudor, Strategic Palanner.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.