expoplast Sibiu 2019

Ogilvy Romania intra in istoria Brasovului cu lansarea Coresi Shopping Resort

Ogilvy&Mather Romania a realizat pentru Immochan campania de lansare Coresi Shopping Resort Brasov, un succes rasunator menit sa dea culoare intregii Transilvanii

Bucurie, culoare, energie. Emotii pozitive si trairi inedite. Vizitatori fericiti, client fericit, echipa fericita. Sampanie si artificii. Acestea sunt coordonatele lansarii Coresi Shopping Resort Brasov, un proiect extrem de ambitios, amplu si spectaculos, cu o campanie de comunicare pe masura.

Pornind de la multitudinea de experiente, povesti, emotii si trairi pe care noul Shopping Resort le propune, conceptul de comunicare invita brasovenii sa se redescopere, sa traiasca mai intens si sa dea culoare fiecarei clipe la Coresi. Declinat cu originalitate si eficienta in print, radio, outdoor, proiecte speciale de Digital, BTL, Social Media, PR si activari pre-lansare in intreaga regiune, planul de comunicare a adus inca din primul weekend un numar record de peste 200 000 de vizitatori sub acoperisul Coresi.

Marea provocare la culoare, cum a fost supranumita deschiderea oficiala Coresi Shopping Resort, a concentrat in cele 4 zile dedicate evenimentului activitati speciale pentru presa, VIP, autoritati si publicul larg, spectacole de muzica si dans, tombole si concerte extraordinare sustinute de nume mari ale scenei romanesti, printre care Smiley, What’s Up ai Alex Velea, solicitand la maxim creativitatea, acuratetea si profesionalismul intregii echipe.

“Am trait alaturi de echipa Immochan fiecare moment important din campania de comunicare Coresi Shopping Resort. Am trecut impreuna prin momente speciale, emotii intense, provocari spectaculoase. In final, rezultatele obtinute sunt dovada faptului ca acolo unde exista pasiune, creativitate si determinare, totul este posibil. Suntem mândri ca cei din echipa Immochan ne numesc colegi si in egala masura de succesul si prietenia care ne leaga” a declarat Raluca Marin, Client Service Director Ogilvy&Mather

„Pentru a transforma proiectul Coresi in succesul de astazi, ne-am dorit de la bun inceput alaturi oameni ca noi, pozitivi, determinati, specialisti in diverse arii de expertiza. Echipa Ogilvy a dovedit in fiecare etapa ca ideile aparent imposibile pot deschide drumuri neincercate si ca profesionalismul, experienta si entuziasmul au intotdeauna rezultate spectaculoase. Sunt bucuroasa ca am langa mine parteneri de drum lung cu care vom face lucruri deosebite in continuare” a adaugat Raluca Crisan Director de Marketing Immochan Romania

Campania integrata de comunicare a Coresi Shopping Resort a demarat anul trecut cu un plan de comunicare strategic care a inclus servicii de consultanță (poziționarea de brand și dezvoltarea identității vizuale), dezvoltarea si implementarea strategiei de comunicare (aplicând instrumentul strategic Ogilvy Fusion, ce reunește componentele de ATL, BTL, Digital, PR și CRM), propunerea si dezvoltarea strategiei de media (planning și buying), precum si dezvoltarea si implementarea strategiei de PR.

Pregatirea lansarii s-a bazat si pe o importanta componenta de comunicare digitala. Ogilvy&Mather Romania a creat pagina de Facebook Coresi (https://www.facebook.com/CoresiBrasov) si site-ul Coresi Shopping Resort (//coresibrasov.ro/) care a adunat in perioada lansarii peste 50.000 de vizite, in timp ce peste 1.000.000 de persoane au aflat de lansare prin intermediul comunicarii in social media. In curand va fi lansata si o aplicatie de mobil menita sa transforme fiecare vizita la Coresi intr-o experienta personalizata inedita.

Gandit si dezvoltat de catre Immochan Romania ca fiind cel mai amplu proiect de regenerare urbana a unei foste platforme industriale, Coresi Shopping Resort reda Brasovului o suprafata de mai bine de 6 hectare insufletita de nenumarate posibilitati de petrecere a timpului liber, magazine si restaurante pe toate gusturile, pozitionandu-se ca un adevarat generator de experiente si senzatii inedite, o destinatie turistica pentru intreaga regiune si un centru al atractiei care concentreaza bucuria, energia si culoarea fiecarei zile.

Echipa Ogilvy & Mather care a dat culoare fiecarei clipe pentru lansarea Coresi Shopping Resort este formata din Loredana Caradimu – Strategic Planning Director, Dani Macarie – Creative Director, Catalin Popescu – Senior Art Director, Corina Bompa – Senior Copywriter, Raluca Marin – Client Service Director, Luiza Boerescu – Account Manager, Alina Melescanu – Business Unit Director Ogilvy Public Relations Bucharest, Raluca Serban – PR Executive, Alexandra Caciur – Director de Strategie Digitala, Stefan Buda – Digital Account Manager, Monica Dudau – Social Media Specialist, Cristian Serban – Producator AV si Lilian Neagu – Director Productie.

Bucuresti, 30.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *