Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

Ogilvy Public Relations Bucuresti semneaza cea de-a doua editie a programului “Scoala de inovatie”

realizat pentru Adrem Invest

Ogilvy Public Relations București semnează cea de-a doua ediție a programului de educație “Școala de inovație”, realizat în cadrul platformei de responsabilitate socială Adrem Invest „Viitorul alege inovaţia”.

Programul “Școala de inovație” realizat pentru Adrem Invest – companie românească orientată către inovaţie, specializată în ingineria tehnologică – are ca obiectiv încurajarea inovației în rândul liceenilor din regiunile în care compania îşi desfăşoară activitatea. Derulat ca program pilot, în 2012, „Şcoala de inovaţie” este lansat în acest an într-o formulă extinsă pentru liceenii din 18 reşedinţe de judeţ. Programul se desfăşoară şi în acest an cu aprobarea şi susţinerea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.

„Am primit anul trecut sute de reacţii pozitive din partea elevilor înscrişi în Şcoala de Inovaţie, un motiv suficient pentru a alege să continuăm programul şi în acest an, într-o formulă extinsă. Noutatea din acest an este creşterea numărului de oraşe înscrise în program, de la 3 la 18, cât şi formula în care realizăm competiţia şi cursurile. Vrem să provocăm liceeni să fie inovatori şi să le dăm încredere că ei pot fi agenţi ai schimbării, urmând ca pe cei mai buni dintre aceştia să-i invităm în Tabăra Şcolii de inovaţie,” a declarat Simona Cojocariu, Director Marketing şi Comunicare, Adrem Invest.

Programul include o competiţie de proiecte şi o tabără educativă pentru cei mai inovativi liceeni, urmând ca, la sfârşitul acesteia, Adrem Invest să premieze cele mai bune proiecte. Premiul cel mare constă într-o finanţare de 5.000 de euro pentru realizarea proiectului.

În prima ediţie a Şcolii de Inovaţie, desfăşurată anul trecut, s-au înscris 500 de elevi din 3 oraşe din ţară (Craiova, Târgu Mureş şi Suceava).

Programul “Școala de inovație” este comunicat printr-o platformă online dedicată, pagina de Facebook a progamului, www.facebook.com/Scoaladeinovatie, cu o aplicaţie specială în care participanţii pot afla informaţii despre program şi pot discuta direct cu organizatorii.

Prima etapă se desfăşoară pe pagina de Facebook a proiectului, în perioada 1 iunie – 7 iulie 2013. Elevii sunt invitaţi, în echipe de câte două persoane, să îşi înscrie ideea inovatoare, care ar putea fi aplicată în diverse domenii. În luna august, echipele câştigătoare vor intra în Tabăra Şcolii de Inovaţie. Aici vor experimenta inovaţia prin activităţi creative, sportive şi educaţionale, în domenii precum artă, mediu, sport sau tehnologie. La finalul taberei, vor fi aleşi câştigătorii Şcolii de inovaţie.

Comunicarea programului este susţinută printr-o campanie coordonată de Ogilvy Public Relations București la nivel naţional.

Programul a fost dezvoltat şi implementat de către echipele:

Adrem Invest: Simona Cojocariu – Director Marketing şi Comunicare, Andrada Georgescu – Specialist Marketing.
Ogilvy PR: Claudia Mihalaşcu – Business Unit Director, Raluca Mănăilă – Account Manager; Luana Roth – Social Media Manager.

Despre Adrem Invest

Adrem Invest este companie românească orientată către inovaţie şi specializată în ingineria tehnologică. Alcătuită din 4 divizii: Ingineria Proceselor, SCADA & Automatizări, Servicii Integrate şi Energii Verzi, cu o cifră de afaceri de aprox 40 milioane de EURO în 2012 şi un număr de peste 900 angajaţi, Adrem Invest oferă soluţii tehnologice inovatoare care eficientizează activitatea companiilor partenere. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm vizitaţi www.adrem.ro.

Bucuresti, 11.06.2013
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *