Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy promoveaza muzica clasica pe intelesul tuturor pentru Radio

Romania Muzical, in campania lansata la Festivalul Enescu

Cât de greu este să îi faci pe oameni să asculte muzică clasică? Una dintre prejudecăţile cele mai frecvente este aceea că muzica clasică nu este pentru oricine. Cum să convingi oamenii să-şi aplece urechea la muzica “grea”?

Echipa Ogilvy a găsit o cale: printr-o campanie care îndeamnă cu umor publicul românesc să asculte muzica clasică la Radio România Muzical, unicul post de radio românesc dedicat exclusiv muzicii clasice şi de jazz.

Muzica clasică pe înţelesul tuturor este mesajul campaniei dezvoltate de Ogilvy pentru consacratul post de radio şi lansată în cadrul festivalului George Enescu, printr-o serie de execuţii în outdoor, video, radio, presă, online şi materiale promoţionale oferite la standul postului din Piaţa Festivalului.

“Ne-am propus să promovam imaginea acestui post consacrat de muzică clasică prin autoironie, fară teama că acest lucru ar duce la desconsiderare. În campania noastră muzica clasică “coboară” de pe piedestal şi vine cu umor langa om. Îl face să zambească. Acum Radio România Muzical arată că muzica clasică nu este un limbaj pentru elite şi că oricine are acces la înţelegerea ei.” – a declarat Donald Simionoiu, Art Director Ogilvy.

“Cand am gândit campania pur şi simplu ne-am pus în propria noastra piele. În pielea unor oameni care găsesc bucurie atunci când fredonează un cântec oricât de greu, jucându-se şi imaginându-se adevărati cântăreţi. Şi am înţeles că dacă noi am putut să cântăm "Oda Bucuriei" sau "Simfonia a 5-a", poate oricine. Prin această campanie aratăm că muzica clasică nu este o temă greoaie, impusă la cursul de cultură generală. Este pur şi simplu o sursă de bucurie pe cât de valabilă, pe atat de accesibilă.” – a adăugat Dan Gherman, Group Creative Director Ogilvy.

Radio România Muzical va fi prezent în Piaţa Festivalului în perioada 2-18 septembrie cu stand propriu, unde trecătorii pot afla noutăţi despre post şi pot cumpara CD-uri sau cărţi din Librăria Humanitas, prezentă la standul Radio România Muzical.

”Lansăm campania noastră de imagine semnată de Ogilvy în cadrul Festivalului George Enescu, pe care îl susţinem în mod tradiţional. Este un gest firesc pentru Radio România Muzical, să onoreze muzica clasică în cel mai important eveniment muzical românesc al anului. Şi de data aceasta invităm publicul român să se bucure de muzica clasică, în timpul Festivalului George Enescu, dar şi după, alături de noi, pe frecvenţele de 104,8 şi 97,6 FM sau la www.romania-muzical.ro” – a spus Liliana Staicu, Redactor şef Radio Romania Muzical.

Echipa Ogilvy care semneaza acest proiect este formata din: Corina Bompa (Copywriter), Donald Simionoiu (Art Director), Catalin Popescu (Art Director), Dani Macarie (Account Director), Despina Stoica (Senior Account Executive), Loredana Caradimu (Account Director), Oana Boghici (AV Producer), featuring Oana Radu (Account Director) şi Dan Gherman (Group Creative Director).

Echipa Radio Romania Muzical – Liliana Staicu – Redactor şef şi Cristina Comandaşu – Redactor şef adjunct.

Ogilvy Group Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º – publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD, GSK şi multe alte companii de renume. Astfel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Radio România Muzical, parte a corporaţiei publice Radio România, este unicul post românesc dedicat exclusiv muzicii clasice şi de jazz. Din 1997, la Radio România Muzical pot fi ascultate lucrările celor mai reprezentativi compozitori ai istoriei muzicii şi înregistrările interpreţilor care au făcut legendă, în cadrul unor emisiuni care acoperă practic toate genurile jurnalistice radiofonice. Radio România Muzical este un post care se adresează tuturor: de la copii la vârstnici, de la specialişti la simpli iubitori ai muzicii şi este o alternativă pentru cei care doresc evadeze din cotidianul contemporan, obositor şi solicitant. Radio România Muzical este de asemenea şi unicul post românesc unde pot fi ascultate concerte, live sau înregistrate, primite în cadrul schimburilor cu Uniunea Europeană de Radio – aceasta însemnând, de exemplu, transmisiuni directe de la Metropolitan Opera House din New York sau Festivalul BBC Proms de la Londra, dar şi postul prin care concertele calitative înregistrate în România sunt puse la dispoziţia partenerilor din cadrul Uniunii Europene de Radio. În calitate de post public, Radio România Muzical promovează valorile româneşti – compozitori şi interpreţi şi este partener al celor mai multe dintre evenimentele muzicale importante desfăşurate în România. Radio România Muzical înseamnă acum, mai mult că niciodată pe parcursul Festivalului Internaţional George Enescu, care poate fi ascultat, în mare majoritate, în direct, “Muzică clasică pentru toţi”.

Bucuresti, 05.09.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.