Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy – o agentie cu traditie care incurajeaza inovatia

Incurajam inovatia. Schimbarea este in natura noastra … a fost principiul lui David Ogilvy care pe 23 septembrie 1948 a fondat o agentie devenita astazi unul dintre grupurile-gigant de comunicare la nivel global. La aniversarea a 60 de ani de traditie in advertising, Ogilvy Group Romania aduce in prim plan actualitatea principiilor ogilvyene si demonstreaza forta unei filosofii vizionare.  

„David Ogilvy ne-a oferit fundamentul pe care agentiile Ogilvy din toata lumea au construit organizatii extrem de dinamice, care de la un an la altul isi propun sa fie mai bune decat in cel precedent“ spune Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania. „Cu aceasta dorinta si cu o cultura de companie axata pe inovatie, in ultimii ani Romania si-a castigat un loc aparte nu numai in industria de comunicare de la noi, ci si in reteaua globala Ogilvy“.

Fiecare agentie specializata din cadrul Ogilvy Group Romania ocupa o pozitie importanta pe segmentul sau de piata. Avand know-how, experienta si creativitate in fiecare dintre serviciile oferite, solutia de comunicare integrata a grupului devine foarte competitiva.

Unless your advertising is built on a BIG IDEA it will pass like a ship in the night.
„Desi fiecare agentie a grupului are o structura proprie si o echipa specializata intr-un anumit domeniu al comunicarii, toate companiile grupului din Romania au o cultura de companie comuna – sunt orientate catre Big Brand Ideas si presupun creativitate si implicare profunda din partea fiecarui angajat Ogilvy“ a adaugat Manuela Necula.

Cultura si filosofia create de David Ogilvy in urma cu 60 de ani au transformat profund industria de advertising in lumea intreaga, dar sunt la fel de actuale si astazi. Punctele de vedere ale lui David cu privire la la importanta brandurilor, cu privire la Big Ideas si la respectul pentru consumatori sunt la fel de relevante in zilele noastre ca atunci cand au fost exprimate.

Bucuresti, 02.10.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.