free download 78 travel guides written by experts

Ogilvy & Mather si IKEA lanseaza singurul pachet plat cu 3000 de produse

CATALOGUL IKEA 2008

Pachetul plat este ideea centrala a campaniei de lansare a noului catalog IKEA 2008 in Romania, dezvoltata de Ogilvy & Mather. Desfasurata intre 1 august – 15 septembrie, campania a pornit de la asemanarea dintre catalogul IKEA si un alt produs tipic IKEA: pachetul plat.

“Unul dintre elementele principale care iti vin in minte atunci cand spui IKEA este pachetul plat. Definirea lui in cateva cuvinte ar fi: eficienta, costuri minime si functionalitate. Pe de alta parte, catalogul este modalitatea prin care sunt transportate direct in casa ta produsele IKEA, nu doar cateva, ci o gama foarte larga. Ai acces la noutati, idei gratis, produse pentru toate gusturile, cu tot cu preturile lor. Adica eficient si comod. Exact ca si transportarea propriu-zisa a produselor IKEA in pachetele plate. Cele doua simboluri ale magazinului IKEA ne-au condus catre ideea acestei campanii” explica Ruxandra Lupu (account manager Ogilvy & Mather) despre conceptul care a stat la baza dezvoltarii creative a acestei campanii. Comunicarea campaniei se desfasoara pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet. Pentru outdoor, Ogilvy & Mather a abordat o comunicare in doi pasi: teasing si revealing.

“Noul catalog IKEA creeaza nerabdare si intrebari. Stim ca merita sa-l astepti pentru ca iti aduce 3000 de produse la usa ta si chiar mai mult de atat. Ne-am dorit sa surprindem toate acestea  in cadrul campaniei, al carei punct de rezistenta il constituie anticiparea”  ne mai spun Cristi & Cristi, creativii de la Ogilvy & Mather.

Executiile neconventionale de pe outdoor s-au concretizat la 1 august in panouri imbracate in pachete plate la 1 august, deschise apoi pe 15 august, pentru a scoate la iveala noul catalog IKEA cu 5 zile inainte de inceperea distributiei acestora.

“Catalogul IKEA 2008 reflecta cel mai bine preocuparea noastra constanta din ultimele luni de a oferi consumatorilor produse de calitate si la preturi cat mai accesibile, prin eficientizarea costurilor. Simbolic, catalogul este pachetul nostru plat cel mai incapator, cuprinzand mii de produse, colectii noi, design in ton cu noile tendinte si inspiratie pentru toate gusturile. In plus, campania realizata alaturi de echipa Ogilvy & Mather se pliaza perfect personalitatii catalogului, suprinzand capacitatea acestuia de a livra eficient intr-un volum mic un numar mare de produse.” ne spune Mihaela Muresan, Marketing Manager IKEA Romania.

Echipa Ogilvy & Mather este formata din: Cristi & Cristi (Simion – copywriter si Dita – art director), sub supervizarea lui Albert Nica (executive creative director) si Ruxandra Lupu (account manager), Maria Surdeanu (account executive), sub supervizarea Alexandrei Theodorescu (group account director).
Pe partea de media, au contribuit echipa Mediaedge:cia: Lucia Gradisteanu (Media Manager) si Anca Onofrei (Strategic Media Coordinator).
Din partea clientului, responsabila de brand-ul IKEA este Mihaela Muresan, Marketing Manager, impreuna cu Camelia Ganga, Catalogue Assistant.

Bucuresti, 28.08.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *