expoplast Sibiu 2019

Ogilvy & Mather si Ciuc Premium despre cel mai simplu mod de a deschide o sticla de bere

Ogilvy&Mather a dezvoltat cea mai recentă campanie pentru berea Ciuc Premium, aflată în portofoliul Heineken Romania.

Noua campanie “O mie de moduri de a deschide o bere” este o continuare firească a campaniei anterioare, “O apă dintr-o mie pentru o bere dintr-o mie”, de această dată mesajul campaniei ilustrand un beneficiu functional al berii Ciuc: introducerea capacului cu inel la sticla de 0.5l.

„Prin lansarea sticlei de Ciuc Premium de 0,5 litri cu noul capac cu inel propunem consumatorilor să renunţe la cele „1000 de moduri de a deschide o bere”, fie ele clasice sau alternative, oferindu-le acces rapid la berea lor preferată. Acesta este modul în care „o bere dintr-o mie” devine mai uşor de savurat.”, declară Gabriela Gălăţanu, Group Brand Manager.

Perfectă pentru consumatorii Ciuc Premium, noua sticlă cu capac inovativ le potoleşte acestora setea pe loc, fără a mai fi nevoie de alte ajutoare: desfăcător, chelner, sau alte metode inventive, haioase sau chiar periculoase. Noul capac cu inel îi ajută pe iubitorii berii Ciuc Premium să se bucure imediat de berea lor preferată.

“În câte feluri se poate deschide o sticlă de bere? Exact despre asta este şi noua campanie Ciuc Premium.

Am căutat să arătăm câteva metode inedite dar imposibile de a deschide o bere, în comparaţie cu uşurinţa cu care se poate deschide capacul cu inel de la Ciuc Premium.

Iar spoturile sunt simple, la obiect  şi amuzante. şi sunt aşa pentru că nu am vrut ca nimic să nu distragă atenţia de la mesajul campaniei.” – Cristian Simion, Copywriter Ogilvy.

Mesajul campaniei este susţinut atât de spotul TV, cât şi printr-o amplă campanie de outdoor şi presă, implementată la nivel naţional.

Totodată, pe lângă componentele clasice, echipa Ogilvy a dezvoltat şi o serie de execuţii neconvenţionale: panouri dinamice, panouri lenticulare şi proiecte speciale de presă.

In plus, pe site-ul www.ciucpremium.ro campania online invită consumatorii să se implice într-o experienţă interactiva inedită.

Din partea Ogilvy&Mather, echipa a fost formată din tandemul creativ Cristi & Cristi (Cristian Simion – Copywriter, Cristian Dita – Art Director) şi Oana Boghici (producator AV), sub supervizarea lui Albert Nica (Executive Creative Director); Lilian Neagu – Director de Productie şi Cosmin Guta – DTP şi echipa de client service formată din Anca Nita (Account Manager), Mihaela Vasilescu (Junior Account Executive).
Din partea Heineken Romania, proiectele au fost coordonate de Gabriela Gălăţanu – Group Brand Manager şi Razvan Tucaliuc – Brand Manager.

Spoturile TV au fost produse în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, în regia lui Hypno, iar vizualurile campaniei de print au fost realizate de Ciprian Tantareanu. 

Campania online a fost concepută de OgilvyInteractive. De planificarea media a campaniei s-a ocupat agenţia Universal McCann.

Bucuresti, 03.03.2010

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *