metalshow

Ogilvy & Mather România pune Morărița la treabă cât ai zice țac țac pac

Campanie de comunicare cu ingrediente bine alese: umor, inventivitate și bun gust (la propriu)

La începutul acestui an, agenția a câștigat o categorie nouă, proaspăt intrată în portofoliul Dr. Oetker, respectiv brandul de patiserie congelată, Morărița. Campania de relansare a acestui brand, semnată de Ogilvy & Mather România, a pornit de la un brief delicios, pe bază de ștrudele.
ogilvy-mater-logoPractic, agenției i-a revenit plăcuta misiune de a povesti cum “Morărița-i patiserul țac țac pac, iară tu vii cu talentul țac țac pac”, mai exact, de a povesti cât de simplu și de rapid este să faci un desert delicios, cu care îți poți impresiona și bucura familia și prietenii.

Nu se grăbește nimeni când este vorba de preparat ștrudele, dar când este vorba de a le avea cât mai repede în farfurie, parcă se mai schimbă treaba. Așa încât, Morărița este soluția la îndemână, la care, evident, se adaugă și un pic de talent în alegerea ingredientelor cu care se poate combina deliciosul ștrudel. După gust, cum se cuvine.

“Conceptul – Patiserie Țac Țac Pac – spune simplu și “pop” că vorbim despre un produs ușor de folosit. Ideea de simplitate este intrinsecă gamei Morărița, toate produsele necesitând doar câteva minute la cuptor. Caracterul “pop” derivă din referința culturală bine-știută care ne-a ajutat să poziționăm produsul mai aproape de consumator. Descriptorul “Țac Țac Pac” vine în contrapartidă cu ideea de patiserie, care, în conștiința comună, presupune timp și efort, facând astfel conceptul memorabil și de impact”, spune Adrian Diac, Group Creative Director, Ogilvy & Mather România.

Campania care susține comunicarea este una integrată și include spot TV, outdoor la nivel național, componentă de digital PR și branding în rețelele de magazine unde este disponibil produsul.

Agenția gestionează și conturile de digital & social media ale brandului, precum și componenta de BTL. Pagina de Facebook Morărița a fost preluată de Ogilvy & Mather România în luna martie 2017, rata de engagement crescând în prima lună de 4 ori față de luna anterioară, februarie 2017.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *