Disclaimer: Chiar și acest comunicat de presă a fost conceput în colaborare cu motanul agentiei, Chipi Ogilvy.
Zeci de mii de like-uri în social media, zeci de share-uri, sute de impresii, în doar două săptămâni de la lansarea unei campanii inedite, semnată de Ogilvy & Mather România:
Un bilanț surprinzător al unei campanii experiment realizate de Ogilvy & Mather România pentru promovarea noului aspirator Philips PowerPro Aqua 3in1, ultra eficient pentru a curăţa murdăria zilnică mult mai rapid.
Produsul este dedicat în mod special stăpânilor de animale, care pot, astfel, să le ofere acestora mult mai multă libertate pentru a-și exprima adevărata natură. Acesta este foarte eficient pentru eliminarea părului și a curățării murdăriei provenite de la animalele de companie.
Pornind de la acest insight, echipa Ogilvy & Mather a ales să folosească în locul influențatorilor obișnuiți (vedete, bloggeri, etc.) pisici și câini care vorbesc și știu să vândă, aparent, foarte bine. Rezultatele campaniei sunt cu atât mai surprinzătoare cu cât aceasta are o componentă exclusiv de social media.
“Umaniozii de la Ogilvy erau într-un brainstorming într-o seară și se tot întrebau cum să povestească mai bine despre un aspirator de la Philips care, cică, face viața mai simplă pentru noi, patrupedele. Brusc, m-am gândit să mă implic, deși, de obicei, sunt foarte leneș, și, pur și simplu, le-am transmis ideea: vorbiți cu Bossulică și Motanul Lentilă. Fie, și cu doi câini, Tony Ciubuc și Tyson. Ce, noi nu suntem vedete?”, își amintește Chipi Ogilvy (foto).
Astfel, campania semnată de Ogilvy & Mather România aduce în prim plan 4 patrupezi, doi motani respectabili, Bossulică și Motanul Lentilă, dar și doi câini cu personalitate, de asemenea, virală: Tony Ciubuc și Tyson. Fiecăruia dintre ei i-a revenit responsabilitatea de a povesti despre produsul Philips din perspectiva sa, cu testimoniale video și poze, în care vorbesc despre felul în care acesta le-a schimbat viața. În bine, evident. Vocile celor doi câini au fost asigurate de stăpânii lor, doi bloggeri cunoscuți, care, au înțeles și ei că animalele lor pot fi mult mai convingătoare.
“Sorry guys, pets are the new KOLs”, cum ar mai adăuga Chipi Ogilvy, atunci când vorbește în engleză.
Testimonialele realizate până acum de vedetele campaniei sunt disponibile aici:
Mai multe detalii despre produsul Philips sunt disponibile aici.