Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy Group se implica in combaterea rasismului

Rasismul strică jocul. Violenţa distruge vieţi. este un proiect iniţiat de Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării (CNCD) în colaborare cu Asociaţia Fotbaliştilor Amatori şi Non-amatori (AFAN) şi Open Society Institute. Proiectul îşi propune să oprească manifestările discriminatorii şi violenţele de pe stadioane şi din afara lor, promovând totodată dialogul social prin intermediul sportului. Ogilvy Group s-a implicat activ în acest program social de combatere a rasismului, realizând pro-bono un spot TV de 30 de secunde care va fi difuzat până la sfarşitul anului. Ideea unui astfel de spot a pornit din dorinţa de a aduce în atenţia publicului o problemă a societăţii româneşti: manifestările rasiste, care afectează nu numai competiţiile sportive, ci care depăşesc graniţele stadionului, facând victime şi în alte arii ale societăţii. “Sunt realităţile vieţii noastre pe care le acceptăm tacit fără prea multe probleme de conştiinţă. Discriminarea în fotbal este o realitate pe care, din nefericire, nici măcar nu o conştientizăm” spune Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group.

Campania constă într-un spot social de 30 de secunde şi în acţiuni desfăşurate pe stadione, atât la meciurile de fotbal interne, cât şi la cele internaţionale, machete de presă şi activităţi în şcoli. “Este nevoie de o reacţie colectivă şi eficientă din partea entităţilor de orice fel în ceea ce priveşte lupta pentru eliminarea discriminării rasiale. Împreună, trebuie sa luptăm pentru a eradica fenomenul de discriminare, să luăm atitudine faţă de incidentele rasiste care pot conduce la violenţă şi să educăm copiii în spiritul fair-play-ului şi al toleranţei”, spune Mădălin Răpan, reprezentant CNCD.

Echipa Ogilvy Group care a lucrat la acest proiect este formată din: Albert Nica (Executive Creative Director), Ruxandra Petrescu (Group Creative Director), Diana Butaş (Art Director), Viorela Turcu (Copywriter), Gina Leu (Deputy Managing Director), Andy Liţă (Group Account Director), Mădălina Taşu (Account Executive), Oana Boghici (AV Producer) şi Mihaela Fabian (Media Buying Director). Din partea clientului, au lucrat Mădălin Răpan (CNCD), Florian Marin (AFAN), Valeriu Nicolae (Open Society Institute).

Spotul TV a fost produs de Smart Film, în regia lui Liviu Marghidan.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată  360º – publicitate, relaţii publice, marketing interactiv, promoţii de vânzări, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi strategie şi cumpărare de media – prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional, cât şi local – BAT, Unilever, Kraft, IBM, precum şi companii cu care grupul colaborează numai în România – Petrom, Heineken Romania, Coca-Cola HBC, Friesland, Colgate-Palmolive, LG Electronics, Diageo şi multe alte companii cu renume. În acest fel, Ogilvy Group România îmbină experienţa de comunicare pe piaţa românească cu know-how-ul internaţional conferit de apartenenţa fiecărei agenţii din grup la reţele de comunicare globale specializate.

Bucuresti, 17.10.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.