Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy Group – 2 premii si 3 nominalizari la Ad’Or

Categoria ‘Cel la mai bun spot TV social’ din cadrul Festivalului Ad’Or 2007 a fost dominată de Ogilvy Group România. Premiile au fost acordate spoturilor TV realizate pentru Fundaţia Sensiblu şi WWF (World Wide Fund for Nature). Din cele şase lucrări înscrise, Ogilvy Group a obţinut două premii pentru cele mai bune spoturi TV în categoria ‘social’ şi trei nominalizări.

“Pentru noi, Ad’Or-ul de anul acesta a fost un test reuşit. Nu am făcut eforturi speciale, pur şi simplu, cu 2 săptămâni înainte de expirarea termenului de înscriere, ne-am întâlnit şi am selectat lucrările pentru Festival. Am încercat să fim cât mai realişti în ceea ce priveşte şansele pe care le-ar avea înscrierile noastre şi mă bucur că nu am greşit foarte mult în apreciere. Sunt optimist că acesta este doar începutul şi că eforturile noastre vor fi răsplătite şi la următoarele ediţii” – Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, despre premiile din acest an.

Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group România – “În campaniile sociale rolul creativităţii este acela de a convinge. Ne bucură mult faptul că juriul a fost convins de ideile şi de execuţia spoturilor semnate Ogilvy. Dincolo de faptul că aceste premii ne onorează, credem cu adevărat în cauzele pe care le promovăm şi sperăm ca, în timp, să ni se alăture din ce în ce mai mulţi parteneri".

“În publicitate, creativitatea unei lucrări trebuie să ducă la atingerea obiectivelor de comunicare. Pentru Ogilvy, creativitatea va fi întotdeauna un instrument pentru clienţii nostri, nu o demonstraţie de potenţial creativ şi, mai ales, nu un scop în sine” adaugă Albert.

Ogilvy Group România face parte din reţeaua internaţională Ogilvy care este parte a grupului WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial. În prezent, Ogilvy Group România asigură, prin agenţiile sale specializate, servicii de advertising, relaţii publice, marketing interactiv, retail marketing, CRM, programe de activare şi comunicare de brand, precum şi servicii de strategie şi cumpărare de media.

Bucuresti, 21.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.