Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy – finalista la IAA Worldwide Responsibility Award

Campania Petrom – „Resurse pentru viitor” realizata de catre Ogilvy Group Romania este finalista primei editii a IAA Worldwide Responsibility Award, primul festival international ce recunoaste rolul comunicarii sociale responsabile si premiaza cele mai valoroase campanii de CSR din lume.

Realizat prin parteneriatul dintre Advertising Community Together – ACT si International Advertising Association, IAA Worldwide Responsibility Award este primul festival international ce recompenseaza campaniile de succes din domeniul comunicarii sociale, stimuleaza implicarea companiilor in CSR si celebreaza aceste initiative dincolo de orice bariere culturale sau geografice. Acordarea premiilor va avea loc in luna aprilie a acestui an in cadrul Congresului mondial al IAA de la Washington, DC. In acest context, la nivel global au fost selectate campaniile socialele remarcabile din intreaga lume, realizate pe parcursul anului trecut.
Din Romania, dupa selectia oficiala a lucrarilor inscrise, pe lista juriului au ajuns 6 din cele 12 companii ce au inscris initial campanii, cu un numar total de 25 de lucrari.
Dintre acestea, campania Petrom – „Resurse pentru viitor” realizata de catre Ogilvy Group Romania a reusit sa convinga membrii juriului IAA Worldwide Responsibility Award sa o nominalizeze ca finalista a acestui festival.
In finala, Ogilvy Group Romania va competitiona cu agentii prestigioase precum BBDO New York, GREYnyc si JWT Italia.

Juriul este format din oameni de creatie de talie mondiala cu o vasta experienta in comunicarea sociala, precum Marcio M. Moreira, Vice Chairman and International Chief Creative Officer McCann Worldgroup, Edgar Gianesi, Creative Director, Lowe Brasil,  Peggy Conlon, President, The AdCouncil (USA) si este prezidat de Bob Scarpelli, Chairman and Worldwide Chief Creative Officer of DDB Worldwide.

Proiectul „Resurse pentru viitor” face parte din programul de responsabilitate socială Petrom „Respect pentru viitor” si urmăreşte să educe publicul larg în spiritul responsabilităţii şi al unui mod raţional de folosire a resurselor.

Lucrarile castigatoare vor face parte din expozitia mondiala itineranta ACT 2008, care isi va avea debutul la Washington DC, cu ocazia Congresului mondial al IAA.

Bucuresti, 12.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.