Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Ogilvy a castigat cele mai multe premii la RoNewMedia 5.0

Campaniile dezvoltate de companiile grupului Ogilvy au câştigat cele mai multe premii – în trei din cele nouă categorii de concurs  – la Gala RoNewMedia 5.0, competiţia ce a recompensat cele mai creative şi mai eficiente lucrări din România în materie de Web Design, WebTV şi marketing online realizate în ultimul an.

Astfel, au primit trofeele de excelenţă în categoria „Display Advertising (Banners and Takeovers)” cu lucrarea „O mână de ajutor” realizată pentru WWF, în categoria „Blog Campaigns” cu blogul cultural Koreafilm.ro realizat pentru LG Electronics şi în categoria „Viral Campaigns” pentru campania „Romania wellcomes animation” realizată pentru ediţia din acest an al festivalului internaţional de animaţie Anim’est.

"Am reusit să strângem pe blogul LG o mulţime de oameni în jurul brandului, am convins tinerii să stingă lumina de Ziua Pamântului şi le-am arătat în octombrie că animaţia poate fi extraordinară în cadrul festivalului Anim’est 2010. Toate astea poate că sunt mai importante decat orice premiu. Sperăm ca anul viitor să fie mai mulţi oameni la Anim’est, să stingă mai mulţi lumina şi să fie şi mai mulţi cei care se adună în jurul brandurilor dispuse să accepte dialogul cu consumatorii."– a declarat Vasile Alboiu, Digital Creative Director OgilvyInteractive.

Atât proiectul „WWF- O mănă de ajutor” cât şi Koreafilm.ro au obţinut în ultima perioadă performanţe şi la alte competiţii importante – blogul Koreafilm.ro a câştigat în urmă cu o lună locul 2 la categoria Social Networking în cadrul Webstock Awards 2010 şi lucrarea WWF un premiu similar la un festival internaţional de publicitate.

La această ediţie competiţiile tradiţionale din cadrul RoNewMedia s-au desfăşurat sub umbrela RoWebCampaigns, unde s-au intrecut peste 160 de lucrări înscrise de 27 de agenţii. Premiile fiecăreia dintre cele 9 categorii de concurs s-au acordat în funcţie de cele 5 criterii de jurizare: rezultate & eficienţă, creativitate & inovaţie, impact, design, respectiv copywriting.

Organizat pentru prima oară în 2008, RoNewMedia este cel mai important eveniment cu participare internaţională dedicat industriei digitale, organizat la Bucureşti. Ronewmedia 5.0 a reunit 37 de invitaţi speciali, speakeri, traineri şi juraţi reprezentând 32 de companii de Internet, între care giganţii Facebook, Google, Microsoft şi Yahoo, în premieră împreună la un eveniment din România.

Bucuresti, 10.11.2010

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.