free download 78 travel guides written by experts

Ofera-ti un Prilej de Ragaz atat de bine meritat

Zilele caniculare de vară, alături de toate responsabilităţile zilnice, te îndeamnă la o bine meritată pauză, iar Napolact îţi oferă acum un Prilej de Răgaz, un pretext perfect să-ţi iei o scurtă pauză de la orice faci şi să te bucuri de noua gamă care conţine Lapte bătut, Sana, Sana cu miere şi alune de pădure, Sana cu miere şi nuci şi Sana cu coacăze.

Produsele Prilej de răgaz vor fi promovate în primul rând prin spotului TV produs împreună cu Propaganda, agenţia cu care Napolact a dezvoltat şi promovat şi gamele Gusturi de demult şi Suflet în bucate. La fel ca şi atunci, realizarea gamei a inclus toate etapele unui proiect pornit de la 0: conceperea de produs în sine, sana cu miere şi alune de pădure, sana cu miere şi nuci şi sana cu coacăze, apoi dezvoltarea numelui şi a ambalajului, urmate de campania de comunicare. Această nouă gamă continuă tradiţia Napolact de a oferi în permanenţă produse noi, combinaţii surprinzătoare de lactate şi variate ingrediente, produse cu un gust unic şi specific brandului Napolact.

Pentru a sublinia cât de uşor este să-ţi oferi zilnic un Prilej de Răgaz, fie că eşti la birou, mergi pe jos sau eşti în maşină, noul ambalaj este un pet de 330 de gr. uşor de ţinut în mână, uşor de luat cu tine oriunde, uşor de deschis şi închis pentru orice condiţii.

Spotul prezintă într-o atmosferă relaxantă momentul în care realizezi că viaţa de adult e atât de agitată şi, spre deosebire de copiii care n-ar sta o clipa locului, tu, adultul, de-abia aştepţi să-ţi iei o pauză, să te aşezi să-ţi tragi sufletul în mijlocul naturii, savurând un lapte bătut sau o sana răcoritoare.
 
„Din ce în ce mai des, cu toţii ne dorim să redescoperim în fiecare zi acea oază de linişte şi armonie care este lumea satului. Personal, am gasit-o în ziua filmării. Colaborarea cu echipa Propaganda şi regizorul Cătălin Mitulescu, într-un loc idilic ca Nucşoara (judeţul Argeş),  mi-a oferit un veritabil Prilej de Răgaz”, declară Daniela Dorca, Brand Manager Napolact.

Cătălin Mitulescu, regizorul spotului afirmă: „Mi-a fost uşor să înţeleg ce mi s-a  propus şi asta mi-a plăcut. Idea era simplă şi îmi era cumva familiară. Mi s-a părut important să fie transmisă cu o anumită intensitate. O idee bună te provoacă, mai ales în 30 de secunde şi asta îmi place cel mai mult când fac publicitate”.

Din partea FrieslandCampina România au contribuit la această campanie: Răzvan Orbulescu – Marketing Director, Daniela Dorca – Brand Manager Napolact şi Mihai Petcovici- Research Manager.
Echipa Propaganda care a contribuit la realizarea acestui proiect este formată din: Vlad Bojan – Art Director, Marcela Moldovan – Art Director, Paul Cioran – Copywriter, Simina Leotescu – Head of Strategic Planning, Claudia Nicolae – Account Executive şi Sonia Vlad – Account Director.

Dezvoltarea şi implementarea strategiei de media este realizată de către Starcom.

Filmările au avut loc sub îndrumarea regizorului Catalin Mitulescu şi au fost realizate cu producătorul Florentina Onea şi cu casa de producţie Metropolis Film.

Bucuresti, 13.07.2009

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *