expoplast Sibiu 2019

Ofensiva a vanzarilor pe pietele in dezvoltare

Audi începe producţia în India
·    Producţie CKD pentru modelul Audi A6 din toamna anului 2007
·    Înfiinţare a unei companii de vânzări
·    Extindere a reţelei de dealeri

În toamna anului 2007, Audi va începe asamblarea gamei Audi A6 pentru piaţa din India la Aurangabad, în vestul acestei ţări. Seturi de componente produse în Germania vor fi asamblate prin folosirea sistemului cunoscut sub titulatura "producţie CKD" (CKD: Completely Knocked Down/ Dezasamblat Complet). "Această mutare ne oferă oportunitatea de a ne valorifica mai bine potenţialul oferit de această piaţă. Prin furnizarea componentelor, va avea de câştigat şi locaţia din Germania", a comentat Dr. Jochem Heizmann, membru al Consiliului de Administraţie AUDI AG, director pentru producţie.

Producţia se va face într-un departament special al uzinei SkodaAuto India Ltd., în concordanţă cu standardele de calitate AUDI AG. Viitorii angajaţi vor fi pregătiţi la Ingolstadt şi pregătiţi pentru parametri specifici pentru care vor lucra. Prin această decizie, Audi îşi stabileşte strategia de vânzări, ceea ce atrage o mai mare implicare în pieţele noi, aflate în expansiune economică.

Pe lângă producţia CKD – care va produce circa 300 automobile în 2008, primul an complet -, pentru începutul anului 2007 este prevăzută şi înfiinţarea unei companii destinată vânzărilor, ce va avea sediul la Mumbai.

Strategia pentru India are în vedere şi o extindere a reţelei de dealeri în următorii ani pentru a se oferi cel puţin opt dealeri exclusivi Audi în locaţii centrale de pe cuprinsul ţării. În prezent, reţeaua cuprinde trei dealeri la Mumbai, Bangalore şi Delhi.

"Audi se află în locul potrivit, la momentul potrivit. India este una din pieţele cele mai importante pentru noi, din cele cu potenţial de dezvoltare. Ţelul nostru este acela de a deveni marca premium numărul 1. În 2010, intenţionăm să ajungem cu volum anual al vânzărilor la circa 3.000 unităţi. Acestea fiind spuse, prioritatea principală nu este volumul, cât poziţionarea solidă a mărcii şi câştigarea încrederii clienţilor", a declarat Ralph Weyler, membru al Consiliului de Administraţie AUDI AG, director pentru marketing şi vânzări.
Satisfacţia clienţilor va fi un alt obiectiv primordial pentru strategia Audi în privinţa vânzărilor pe piaţa din India. Investiţiile în activităţile "after-sales" figurează şi ele în planul de pregătire a viitorilor angajaţi. Facilităţile de pregătire vor include şi aşa-numitele "Alu Workstations", la care vor putea fi învăţate cerinţele specifice ale prelucrării caroseriilor de aluminiu.

Actuala reţea de dealeri comercializează modelele Audi A4, Audi A6, Audi A8 şi Audi Q7. În 2006, Audi va vinde circa 300 automobile. În primul an integral de la începutul producţiei CKD, care va fi 2008, volumul va atinge circa 1.000 unităţi – inclusiv modele provenit exclusiv din import.

Sursa: Porsche Romania

Infiintat in 1994, SCORPION  este unicul dealer Volkswagen si Audi pe judetele Vrancea, Galati, Buzau si Braila.Experienta dobandita in acest timp garanteaza calitatea tuturor serviciilor pe care le oferim:
– consultanta in alegerea celor mai potrivite   autoturisme,
– propuneri avantajoase de finantare,
– service complet pentru intreaga gama de autoturisme Volkswagen si Audi
– piese de schimb din stoc sau la comanda.

Showroom-ul Scorpion Exim din Focsani, Calea Moldovei nr.23 va asteapta zilnic, de luni pina vineri intre orele 8-20 si simbata intre orele 8-13.

Bucuresti, 21.12.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *