Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Observator si Acces Direct pe primul loc

Observatorul dimineţii, precum şi cele de la orele13 şi 16 au fost ieri, 26 octombrie, lider de piaţă pe tronsonul lor orar. Pe prima poziţie a clasamentului audienţelor s-a situat şi Acces Direct, prezentat de Simona Gherghe.

Ziua a început cu dreptul pentru Antena 1, postul fiind lider încă de la primele ore. Astfel, în intervalul 06.00-08.00, Observatorul dimineţii, prezentat de Mihaela Călin a înregistrat la nivelul targetului 15-54 urban, o audienţă medie de 2.1 procente şi un share de 25.2%, surclasând posturile PRO TV şi Realitatea care au înregistrat la aceeaşi oră 2% rating şi 24.8% share, repsectiv 0.5% rating şi 5.8% share.

Direcţia de lider trasată de primul jurnal de ştiri al zilei a fost urmată şi de Observator 13 şi Observator 16, ambele prezentate de Oana Frigescu Badiu. În intervalul 12.59 -13.55, Antena 1 a obţinut o audienţă medie pe targetul 15-54 urban de 1.8% şi o cotă de piaţă de 15.2%, în vreme ce PRO TV, postul situat pe locul al doilea, a întregistrat 1.6% rating şi 12.9 procente de share. Pe cea de-a treia poziţie s-a clasat postul Kanal D, cu o audienţă medie de 0.9% şi un share de 7.5 procente.

Ştirile Antenei 1 au fost cel mai urmărit program şi în intervalul 16.00 -16.58 de publicul 15-54 urban. Astfel, Observator 16 a înregistrat 2.6% rating şi 15.9% cotă de piaţă. Locul doi a fost ocupat şi de această dată de PRO TV cu o audienţă medie de 1.9% şi 11.6% share, în vreme ce poziţia a treia i-a revenit postului Prima care a obţinut 1.2 procente de rating şi o cotă de piaţă de 7.5%.

Telespectatorii nu au schimbat canalul nici după ce a început Acces Direct. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe s-a impus si ea lider de audienţă, Antena 1 surclasând postul PRO TV care a difuzat în intervalul auditat -17.00- 18.59, Ştirile PRO TV 17 şi emisiunea Happy Hour. Astfel, Acces Direct a înregistrat la nivelul targetului 15-54 urban un rating mediu de 3.6 procente şi o cotă de piaţă de 17.1%, în vreme ce PRO TV a avut o audienţă medie de 3.1% şi un share de 15.1%. Pe locul trei ăn clasamenul audienţelor s-a situat Acasa cu 1.6% rating şi o cotă de piaţă de 7.7%.

La ora 18.44, postul Antena 1 a fost urmărit de 951.000 de telespectatori din mediul urban, aproape de trei ori mai mult decât PRO TV, postul situat pe poziţia secundă.

Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile all urban si 15-54 urban
Perioada 26 octombrie 2010

Bucuresti, 27.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.