Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Observatoarele Antenei 1 prima optiune a romanilor

Şi ieri, telespectatorii au rãmas aproape de Antena 1, Observatoarele prezentate de Oana Frigescu fiind prima alegere a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban. Tot pe primul loc în topul preferinţelor românilor din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 15 şi 54 de ani a fost şi emisiunea de dupã amiazã Mireasã pentru fiul meu, confruntãrile acide, emoţiile şi suspansul captivându-i şi de aceastã datã pe telespectatori.

Şi miercurea aceasta, telespectatorii au rămas aproape de Antena 1, mai multe programe ale staţiei impunându-se lider de piaţã. Observatoarele prezentate de frumoasa Oana Frigescu au fost şi ieri prima opţiune a românilor. Astfel, Observator 13 a înregistrat ieri un rating mediu de 2,6 procente şi o cotã de piaţã de 16,4 % la nivelul targetului all urban, în timp ce principalul competitor, Pro Tv, a înregistrat un rating mediu de 2,2 procente şi o cotã de piaţã de 13,9%, la nivelul aceluiaşi target. Şi pe targetul comercial 15-54 urban, Observator 13 a fost lider de piaţã, înregistrând un rating mediu de 1,7 procente şi o cotã de piaţã de 15,2%. Şi Observator 16 s-a impus ieri ca lider de piaţã, atât la nivelul targetului all urban, cât şi pe segmentul comercial 15-54 urban.

Emisiunea prezentatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida, Mireasã pentru fiul meu, a fost şi ea prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban cu vârsta cuprinsã între 15 şi 54 de ani. Astfel, în intervalul de dupã-amiazã, Mireasã pentru fiul meu a înregistrat un rating mediu de 1,6 procente şi o cotã de piaţã de 11,1%, la nivelul targetului all urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe targeturile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 13 iunie 2012

Bucuresti, 14.06.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.