Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Obiceiuri de distractie ale tinerilor | The Pursuit of Fun – Infografic Starcom

Starcom MediaVest continuă seria HumanGraphExperience cu ediția nr 4 – „The Pursuit of Fun” care surprinde de această dată obiceiurile de distracție ale tinerilor, unul din cele mai des targetate segmente de consumatori, datorită frecvenței și longevității crescute în consumul unui brand.

Se spune că „Distracția costă!” pentru că atunci când se distrează oamenii uită de economii, de calcule și de lista pentru cumpărăturile de a doua zi. Suntem la început de sezon estival, un sezon al distracției, în care suprapunerea obiceiurilor de consum cu cele de relaxare poate aduce vânzări considerabile pentru orice brand. De câte ori nu ați cumpărat o pălărie de pe litoral de care nu aveați nevoie, ați încercat un nou fel de mâncare sau un nou cocktail spunând „De ce nu, doar sunt în vacanță!”.

Infograficul prezintă date despre tineri detaliate pe 2 segmente de vârstă: 18 – 25 ani și 26 – 30 ani. Extrase din infografic:

  • 57% dintre tinerii de 18 – 25 ani muncesc mai puțin de 3 ore pe zi, iar 80% dintre ei nu sunt într-o relație. Pentru ei distracția este pură plăcere și adrenalină, apare des și spontan, cu bani mai puțini, în locuri ușor accesibile și în grupuri mari.
  • Procentele se schimbă pentru tinerii de 26 – 30 de ani, dintre care 47% sunt căsătoriți, aprox 70% muncesc mai multe de 8 ore pe zi. Distracția în cazul lor devine planificată, urmărind anumite dorințe personale, în locuri în care se plătește și în grupuri stabile și compacte.
  • Cum împărtășesc tinerii distracția? Dacă cei din prima categorie încarcă mai des poze și filmulețe, în special pe Facebook, și se concentrează mai mult pe ei inșiși, cei din cea de-a doua categorie sunt mult mai rezervați, surprinzând atât contextul, cât și momentul distractiv, folosind tehnologie de ultimă oră în materie de prelucrare poze și aplicații sau platforme precum Flickr sau Picasa.
  • Petreceri, concerte sau călătorii? Componenta financiară (intrarea, biletele) în cazul petrecerilor, concertelor, adunărilor sau festivalurilor organizate pentru tineri este extrem de importantă și face diferența între cele două segmente de vârstă. Cu cât înaintează în vârstă, călătoriile devin mult mai planificate, în grupuri mai mici, iar pasiunile se modifică și ele.

Infograficul își propune să sublineze oportunitățile brandurilor: de a targeta în grup acest segment, de a face activări cu testare de produs în momentele de consum cu relevanță crescută, de a folosi propagarea rapidă a momentelor de distracție pentru a propaga rapid mesajul lor și de a livra o experiență de brand care se poate finaliza cu achiziționarea acestuia.

Găsiți mai multe detalii atașat. Seria de infografice Starcom pot fi vizualizate și aici: //pinterest.com/starcomromania/humangraphexperience/.

Bucuresti, 22.05.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.