Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Oana Zavoranu a vorbit pentru prima oara cu presupusul ei frate

vitreg aseara in emisiunea lui Dan Capatos

„Un show pãcãtos” – lider de piaţã

Dan Capatos şi-a cucerit din nou telespectatorii cu unele dintre cele mai aprinse subiecte ale momentului. În exclusivitate la „Un show pãcãtos”, Oana Zãvoranu a purtat prima discuţie cu presupusul ei frate vitreg, Daniel Iordan, emisiunea moderatã de Dan Capatos impunându-se ca lider de piaţã la nivelul targetului comercial 15-54 urban. Observator 13, Observator 16 şi Mireasã pentru fiul meu ediţia de dupã-amiazã au fost şi ele prima opţiune a celor mai mulţi români din mediul urban.

Programele Antenei 1 au fost şi ieri prima alegere a telespectatorilor. Apropierea deznodământului celui mai iubit realityshow matrimonial i-au ţinut pe telespectatori aproape de Antena 1. Astfel, emisiunea prezentatã de frumoasa Mirela Boureanu Vaida s-a situat ieri ca lider de piaţã la nivelul ambelor targeturi, înregistrând un rating mediu de 3,1 procente şi o cotã de piaţã de 15,9% la nivelul targetului all urban şi un rating mediu de 2,4 procente şi o cotã de piaţã de 15,1% la nivelul targetului comercial 15-54 urban, în intervalul de dupã-amiazã. Şi în intervalul de dimineaţã „Mireasã pentru fiul meu” a fost lider de piaţã la nivelul aceluiaşi target comercial 15-54 urban.

Pe primul loc între preferinţele românilor a rãmas ieri şi „Un show pãcãtos”. În exclusivitate în emisiunea lui Dan Capatos, Oana Zãvoranu a purtat ieri prima discuţie cu presupusul ei frate vitreg, Daniel Iordan şi a fãcut noi dezvãluiri în acuzaţiile de corupţie care i-au fost aduse. Astfel, „Un show pãcãtos” s-a situat ieri ca lider de piaţã la nivelul targetului comercial 15-54 urban, înregistrând un rating mediu de 1,9 procente şi o cotã de piaţã de 8,5%, surclasând programul oferit de Kanal D. Şi Observator 13 şi Observator 16 au fost ieri prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile All Urban si 15-54 Urban
Perioada 19 iulie 2012

Bucuresti, 20.07.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.