Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O toamna buna pentru THE PRACTICE:

3 clienti noi in portofoliu si extinderea colaborarii cu clienti existenti

Toamna vine la THE PRACTICE cu cateva schimbari pozitive ale portofoliului de clienti: extinderea colaborarii cu cateva companii pe baza rezultatelor obtinute pana acum, reluarea colaborarii cu clienti mai vechi, dar si castigarea de clienti noi.

Printre clientii mai vechi ai agentiei, care au extins sau au reluat recent colaborarea cu THE PRACTICE, se numara Bergenbier SA, Liebrecht&wooD si World Vision Romania.

Astfel, Bergenbier SA, care colaboreaza cu agentia inca din anul 2007 la realizarea componentei de PR a campaniei „Ziua Barbatului” pentru brandul Bergenbier, a decis extinderea colaborarii cu THE PRACTICE la toate serviciile de PR pentru toate brandurile, inclusiv cel corporativ. Agentia lucreaza astfel atat pentru brandul de companie, cat si pentru marcile Bergenbier, Stella Artois, Beck’s si Noroc.

De asemenea, Liebrecht&wooD, unul dintre dezvoltatorii imobiliari importanti din Europa Centrala si de Est, a decis reluarea colaborarii cu THE PRACTICE, agentie cu care a mai lucrat si in 2009. Daca anul trecut compania a realizat cu ajutorul agentiei de PR un program de comunicare interna menit sa serbeze cei 10 ani de activitate in tara noastra, anul acesta colaborarea dintre cele doua firme vizeaza intreaga comunicare corporativa. THE PRACTICE va oferi astfel Liebrecht&wooD o gama larga de servicii de relatii publice pentru a face cunoscute initiativele, activitatile si rezultatele companiei in Romania.

World Vision, una dintre cele mai importante organizatii non-guvernamentale internationale prezente in Romania, care desfasoara programe de interventie umanitara avand in centrul lor copiii, a reluat la randul sau colaborarea cu agentia de PR, dupa o pauza de cateva luni. World Vision Romania a fost in portofoliul THE PRACTICE vreme de 2 ani, pana in decembrie 2009. Programul contractat de aceasta data catre agentia de PR marcheaza cei 20 de ani de activitate ai ONG-ului in tara noastra.

In ceea ce priveste clientii noi din portofoliul THE PRACTICE, acestia sunt: Smartree – lider de piata in domeniul serviciilor de externalizare a activitatilor de administrare de personal si de salarizare, TechTeam Global – furnizor mondial de top in domeniul serviciilor de externalizare IT si procese de business, si VES (Vase Emailate Sighisoara) – unul dintre cei trei mari producatori romani de vase emailate destinate uzului casnic. Pentru Smartree si VES, THE PRACTICE ofera o gama completa de servicii si consultanta de relatii publice, in timp ce pentru TechTeam Global agentia gestioneaza comunicarea pentru campaniile de recrutare necesare companiei.

„Increderea pe care toti clientii nostri ne-o acorda este rodul performantelor si expertizei agentiei, precum si rezultatelor de business pe care le obtinem pentru acesti clienti. THE PRACTICE are experienta pe o gama larga de industrii (food&drinks, real estate&construction, retail, consumer technology, financial, healthcare etc.) si astfel putem contribui substantial la dezvoltarea afacerilor partenerilor nostri”, a declarat Gabriela Lungu, managing partner THE PRACTICE.

Portofoliul curent al THE PRACTICE mai include urmatoarele companii si branduri: Carpatcement Holding, Hochland Romania, Eurocopter, Colour, Gusto Pufuleti/Phoenix, Starbucks, Varta, Remington, Reader’s Digest, Cord Blood Center.

Bucuresti, 25.10.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.