Biz a lansat in premiera, in presa de business din Romania, o editie speciala cu doua coperte si doua cover story-uri. Echipa redactionala s-a impartit in doua tabere, preluand fiecare cate o jumatate de revista. In final, au iesit doua cover story-uri, doua editoriale si doua coperte, una dedicata regalitatii si cealalata industriei auto locale, reprezentata cu succes de Dacia.
Cat valoreaza regalitatea ca brand si institutie sau aspiratii? Cat de greu este sa porti numele “de Romania”, mai ales intr-o Romanie a zilelor noastre?
La pol opus, dar in acelasi context, Dacia, un brand si o companie care au cucerit de mult marile piete internationale, a ajuns sa fie mai apreciata peste hotare decat in propria tara. Astazi vorbim de cote de piata pentru Dacia in Franta, Germania sau Spania. Intr-o lume in care numele Romaniei are mai ales conotatii negative, Dacia vorbeste despre o alta Romanie, una a performantei industriale, a designului inteligent si practic, a calitatii accesibile.
“Casa Regala si Dacia sunt simboluri cu radacini adanci in fiecare dintre noi. Pentru fiecare dintre ele am gandit la inceputul anului cate un articol special. Iar cu doua saptamani in urma am decis sa va oferim aceste subiecte intr-un singur Biz. Cititi asadar in acest moment o revista cu doua coperte si cu doua cover story-uri.” declara Marta Usurelu, redactor sef Biz.
Noul numar se gaseste la chioscuri in reteaua Inmedio incepand din 5 iulie.