Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua tactica in mixul de comunicare al brandurilor premium

Brand Relations, un business bazat pe locatii neconventionale si branduri in cautare de noi contexte de comunicare

Andrei Bortun, owner Millenium Communications, si Liviu Redeleanu, partener AdVenture, au pus bazele unei noi agentii in iunie 2009 : Brand Relations, un business care propune noi spatii de comunicare si manifestare pentru branduri premium. Rolul Brand Relations este acela de a starta, construi, negocia relatiile dintre branduri si locatii neconventionale.

Andrei Bortun povesteste despre noul business: „Este o idee care a inceput sa se cristalizeze la sfârsitul lui 2008. Placementul de produse se face de zeci de ani, nici placementul de branduri nu mai este de ceva vreme o noutate. Inovatia  pe care aceasta structura o propune pietei este aceea de a transforma neconventionalul in conventional, locatiile noastre devin ,,media” si asta inseamna ratecard-uri, obiective, cuantificare. O astfel de interactiune este interesanta din perspectiva relatiei cu brandul locatiei, dar si a relatiei cu brandurile prezente pe rafturile locatiei.”  

Brand Relations a inceput cu un studiu de caz in jurul unui concept store indraznet – Cochet Image Store. Propunerea BR inseamna: o locatie cu un portofoliu de clienti interesant pentru orice brand din categoria premium, un program de comunicare si de evenimente constant. Dupa trei luni de activitate BR, Cochet ii are acum alaturi pe cei de la Autoitalia cu FIAT 500, JTI cu brandul Glamour si Cristalex cu SKYY si Campari. Din septembrie, Brand Relations isi dezvolta portofoliul de locatii premium, locatii destul de putine in Bucuresti, mai ales daca grila de selectie include criterii precum viziune si concept.

„Sunt putine departamente de marketing care au oameni dedicati cautarii unor noi spatii de manifestare pentru brandurile lor – vedem acest lucru implementat in companiile de tigari, datorita restrictiilor pe care trebuie sa le respecte. Oportunitatea BR consta in faptul ca exista astfel de locatii extrem de interesante pentru orice brand premium care doreste sa aiba acces la un public cu putere de cumparare, usor de identificat si descris, dar mai ales atent la povestea din jurul achizitiei.” a declarat Liviu Redeleanu, BR Managing Partner.

Portofoliul BR include in acest moment, pe lânga partenerii initiali, nume precum Mihaela Glavan/Sepala, Introdesign, Entrance, Artmark Galleries, Beautik Haute Parfumerie, L’Armoire – fiecare cu unul sau mai multe puncte deschise in Bucuresti. 

Bucuresti, 26.11.2009

{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.