Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua premiera marca Action Global Communications – Action Libia se lanseaza astazi

Action Global Communications, companie independentă de consultanță full-service în relații publice, anunță deschiderea unui birou în Tripoli, Libia, ca răspuns la cererea tot mai mare venită din partea clienților deja existenți sau potențiali. Rețeaua Action acoperă în prezent întreaga regiune a Africii de Nord, iar biroul Action din Libia va duce la creșterea numărului de agenții la 44, dintre care 5 se află în Africa de Nord.

Action Libia va oferi servicii complete și integrate de relații publice și comunicare. Biroul va fi condus de Radwan Gariani, Country Manager, care are peste 12 ani de experiență în consultanță de comunicare pentru companii internaționale și locale, atât în Libia cât și peste hotare. Acesta va avea alături o echipă formată din trei membri, foști jurnaliști și profesioniști din domeniul comunicării, cu experiență profesională acumulată în Marea Britanie și SUA.

Aflată în centrul orașului Tripoli, agenția este poziționată ideal pentru a interacţiona cu numărul tot mai crescut de canale media care au apărut odată cu sfârșitul războiului.

„Deschiderea biroului nostru din Libia este o adevărată premieră și marchează constituirea serviciilor de relații publice profesionale, full-service în această țară”, a spus Tony Christodoulou, Fondator și CEO al Grupului Action. „Înainte de căderea regimului Gadhafi, orice aspect legat de media era controlat de stat, astfel că a fost imposibilă dezvoltarea unei industrii profesioniste de PR. Acum suntem martori ai liberalizării mass-media și ai creșterii numărului de publicații, posturi TV sau canale radio. Prin extinderea rețelei noastre în țări în care alte companii se tem să pătrundă, aducem practici profesionale și standarde internaționale către piețe emergente şi putem sprijini mai bine clienții noștri internaționali sau locali”.

Acoperind o regiune care se întinde de la est, din Kazakhstan și Pakistan, până în partea de vest către Maroc și Belgia, rețeaua Action este bine poziționată pe piețele emergente, ce continuă să dea tonul economiei globale. Cu peste 40 de ani de experienţă în construirea reputației, Grupul Action este independent şi oferă consultanță full-service în relații publice. Birourile proprii și filialele sunt localizate în Europa Centrală și de Est, Rusia, țările membre CIS, Asia Centrală, Orientul Mijlociu, Africa de Nord și zona Mediteraneană.

De-a lungul celor patru decenii, unele dintre cele mai proeminente branduri din lume s-au numărat printre clienţii Action – British Airways, BP, Aston Martin, Microsoft, OMV, Nabucco, Boehringer Ingelheim sau Siemens fiind doar unele dintre acestea. De asemenea, Action acordă consultanţă unor instituţii şi organizaţii guvernamentale, asigurând şi comunicarea eficientă pentru o serie de programe de amploare ale Uniunii Europene.

Nicosia / Bucuresti, 29.03.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.