Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua lucrare in “Collegium. Media” la Polirom

Sociologia mass-media /de Remy Rieffel

Incepind din aceasta saptamina poate fi gasita in librarii o noua traducere in seria „Media” (coordonata de profesorul Mihai Coman) a colectiei „Collegium” de la Polirom: Sociologia mass-media de Remy Rieffel (fost director al Institutului Francez de Presa) (traducere de Ileana Busuioc). Lucrarea este o sinteza a cunostintelor din domeniu, abordand rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia dintre producatorii si receptorii mesajului mediatic. Subiect deosebit de sensibil, care suscita aprecieri contrare, influenta mijloacelor de comunicare in masa asupra opiniei publice, vietii politice sau culturii este analizata in mod obiectiv, pe baza studiilor si anchetelor de teren. Volumul se adreseaza specialistilor in domeniile jurnalismului si sociologiei si studentilor de la facultatile de profil, dar si tuturor celor interesati de fenomenul complex numit mass-media. Din cuprins:
Efectele mobilizarii asupra vietii politice • Noi tehnici de persuasiune
• Mass-media, opinia publica si spatiul public • Mass-media intre
propaganda si publicitate • Dezinformarea • Mass-media contra culturii?
• Profesionistii mass-media • Audienta si publicurile mass-media •
Utilizarile tehnologiilor informatiei si comunicarii

Remy Rieffel (n. 1954), doctor in sociologie, este profesor la Universitatea Paris II, unde sustine un curs de sociologia mass-media, si la Institutul Francez de Presa (IFP), al carui director a fost intre 1994 si 1999. Dintre lucrarile publicate, mentionam: /L’elite des journalistes /(PUF, 1984), /Les intellectuels sous la Ve Republique /(Hachette, 1995), /Les medias et leur public en France et en Allemagne/Die Medien und ihr Publikum in Frankreich und in Deutschland /(coautor, editie bilingva, Pantheon-Assas, 2003), /Le journaliste, l’avocat et le juge: les coulisses d’une relation ambigue /(coautor, L’Harmattan, 2003), /Que sont les medias? Pratiques, identites, influences /(Gallimard, 2005).

Cea mai noua aparitie a seriei:
• Bernard Miege, /Informatie si comunicare. In cautarea logicii sociale

Bucuresti, 25.03.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.