Constipația este o problemă frecvent întâlnită, dar mereu un subiect tabu.
Brandul Ciocolax, deținut de compania Solacium Pharma, companie parte a grupului Zentiva în România, lansează, prin noua campanie de comunicare, provocarea de a schimba modul în care românii se raportează la anumite probleme ale echilibrului intestinal.
Campania de comunicare cuprinde o execuție TV, care rulează în această toamnă, precum și o serie de vizualuri care vor fi folosite în mediul online.
Noua campanie de comunicare se adreseză femeilor tinere, peste 35 de ani, din mediul urban, cu un program aglomerat, ce nu le pemite o activitate sportivă frecventă și care se îndreaptă către un stil de viață mai puțin sănătos (stres, alimentație necorespunzătoare, sedentarism).
Noul spot TV aduce în prim plan o soluție pentru constipație → Ciocolax® Rapid, un laxativ sub formă de capsule moi care își face efectul în cateva ore datorită combinației sinergice de ingrediente naturale active: Senna, Crușin, Algă brună și Crușin american.
“Ne-am dorit că prin această nouă campanie de comunicare să readucem Ciocolax în atenția consumatorilor, un brand de tradiție în abordarea acestei probleme – constipația. Studiile de piață ne-au arătat că românii asociază Ciocolax cu imaginea unui brand eficient și de încredere, care are nevoie de o imagine nouă, adaptată zilelor noastre, care să ne “vorbească” într-un mod diferit, optimist. Astfel, am propus agenției o abordare care să dărâme barierele acestui subiect, până acum delicat; mesajul nostru este că această problemă are o soluție simplă și rapidă. Comunicarea produsului Ciocolax – ca parte din categoria laxativelor – este oportună în acest moment, după o bună bucată de timp în care pandemia ne-a ținut în case, iar lipsa de mișcare și stresul specific acestei perioade au efecte nedorite la nivelul tranzitului intestinal.” declară Cătălina Huszar, Head of OTC Marketing Zentiva România.
Campania este semnată de agenția de publicitate ARMADA.
Din partea clientului, Zentiva România, au participat la dezvoltarea campaniei: Cătălina Huszar (Head of OTC Marketing), Isabela Pica (Product Manager OTC).