Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua identitate pentru Zürich

Zürich – World Class. Swiss Made.

Pentru prima dată în istorie, cantonul Zürich, oraşul Zürich şi Biroul de Turism din Zürich îşi unesc forţele pentru a prezenta Zürich-ul la nivel naţional şi internaţonal cu un logo de brand şi un slogan. Identitatea “Zürich – World Class. Swiss Made” accentuează angajamentul celor trei părţi de a dezvolta o locaţie integrată şi o strategie de marketing de locație pentru regiunea Zürich.

Cu “Zürich – World Class. Swiss Made” ca brand, cantonul Zürich, oraşul Zürich şi Biroul de Turism din Zürich urmăresc să consolideze profilul şi imaginea atribuite entității Zürich atât în Elveția, cât și la nivel internațional. Scopul este acela de a folosi o imagine consolidată pentru a crește nivelul de solicitări turistice, pentru a atrage mai multe investiții în zonă, precum și pentru a crea mai multe locuri de muncă, întărind astfel nivelul economiei din regiune.

“Avem nevoie de o imagine de brand puternică, consolidată pentru Zürich, în domeniul din ce în ce mai competitiv al marketingului turistic”, a spus Corine Mauch, primarul Zürich-ului, în cadrul prezentării de brand.

Angajament pentru calitate și pentru Elveția

Pentru turiști, Zürich are foarte multe de oferit, inclusiv o infrastructură excepțională, un peisaj minunat, o scenă culturală activă, ospitalitate, locații gastronomice, magazine de primă mână și oportunități excepționale de divertisment. Zürich este, de asemenea, un centru de business și de cercetări academice care se remarcă prin accesibilite.

Noul logo şi slogan “Zürich – World Class. Swiss Made” accentuează elementele care fac din Zürich o locaţie unică între toate regiunile – un angajament pentru cele mai înalte standarde, pentru calitatea elvețiană şi pentru siguranţă.

Noul logo foloseşte albastrul tradiţional al regiunii Zürich, imaginea de brand fiind însă actualizată prin noile elemente de design. Noul logo şi slogan “Zürich – World Class. Swiss Made” vor înlocui sloganul “Zürich Downtown Switzerland”, folosit în ultimii zece ani.

Implementare integrată datorită partenerilor de proiect

Noul logo și slogan vor fi folosite de Biroul de Turism din Zürich în toate sectoarele, inclusiv în materialele de publicitate, campaniile de PR și de brand, broșuri, internet etc. Trecerea treptată la noul logo se va definitiva în următoarele șase luni, schimbarea completă având loc în 2012.

Biroul de Turism din Zürich va susține introducerea noului brand printr-o campanie de marketing semnificativă, începând din luna septembrie 2011.

Aceasta va include o campanie de publicitate la nivel regional, pe CNN pentru Europa și Orientul Mijlociu, un parteneriat cu Swiss International Airlines ce va presupune publicitate în aeronave și promoții, precum și o prezență majoră la noul Info Center de la zona Sosiri 2 din Aeroportul Zürich.

Bucuresti, 30.08.2011

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.