Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O nouă ediție de poveste a Balului de La Castel a avut loc pe 8 iunie și a mobilizat peste 60.000 de euro pentru programele Fundației Bethany

Balul de La Castel 8 iunie

Cea de-a VI-a ediție a evenimentului filantropic Balul de La Castel a avut loc joi, 8 iunie și a mobilizat peste 60.000 de euro. Acești bani vor fi folosiți în sprijinirea copiilor și tinerilor aflați în dificultate, prin programele asigurate de Fundația Serviciilor Sociale Bethany. Evenimentul, găzduit de Hotel Restaurant La Castel, a fost prezentat de Melania Medeleanu și Pavel Bartoș și a reunit peste 450 de invitați care s-au bucurat de un spectacol muzical plin de energie, susținut de Trupa Vunk, invitatul special al serii.

Momentul principal al balului a fost licitația caritabilă care a dat ocazia invitaților să facă un exercițiu de generozitate și solidaritate cu copiii sprijiniți de Fundația Bethany. Obiecte de colecție, lucrări de artă, articole sportive și vestimentare, toate au fost parte din poveste. Cele mai râvnite articole de licitație au fost tabloul semnat de Daniela Grapă, licitat cu suma de 10.500 de lei, tabloul semnat de Irina Jijian, licitat cu suma de 10.000 de lei, lucrarea semnată de pictorul Vladinsky, donată cu sprijinul PAVOT, licitată cu suma de 7.000 de lei, tricoul donat și semnat de Gheorghe Hagi, licitat cu suma de 4.000 de lei, și tricoul purtând semnătura sportivului Horia Tecău, licitat cu suma de 3.500 de lei.

Balul de La Castel 8 iunie
Sub tematica „Odată ca niciodată”, evenimentul și-a propus să readucă participanții mai aproape de copilărie și de poveștile sale pline de magie,  proiectând o privire mai senină spre viitorul copiilor în dificultate din comunitatea ieșeană. Suma mobilizată în cadrul evenimentului va fi investită pe parcursul anului viitor în programele Fundației Serviciilor Sociale Bethany:  programul integrat de terapie recuperatorie pentru copiii cu dizabilități în cadrul căruia copiii cu afecțiuni motorii și neuro-motorii beneficiază de recuperare individuală gratuită; programul de burse prin care copiii din mediul rural beneficiază de sprijin financiar și de sesiuni de orientare personală și profesională; programul de sprijin psiho-social pentru tinerii cu tulburări de comportament, adicții și boli cronice pe care specialiștii Fundației Bethany îi ajută prin terapie și consiliere să depășească situații dificile.

În anul 2016, Balul de La Castel a mobilizat suma de 56.000 de euro, bani ce au fost direcționați către programele Fundației Bethany. 187 de copii și părinți au beneficiat pe parcursul anului trecut de serviciile și sprijinul specialiștilor fundației în două centre aflate în Iași și Târgu-Frumos, 208 copii din 3 sate au fost implicați în activități educaționale, peste 100 de tineri cu tulburări emoționale și de comportament au primit și primesc în continuare sprijinul unei echipe specializate.

Balul de la Castel reunește an de an peste 60 de parteneri, companii și persoane care, prin implicarea lor în eveniment, contribuie la dezvoltarea comunității:
Co-organizatori: Hotel Restaurant La Castel, Rodotex și agenția Încotro.
Partener principal: Gemini CAD Systems
Sponsori Diamond: Kosarom, Medicover, Migdalin
Sponsori Gold: Focality, Avisso
Parteneri masă companie: Ford – Official Car, Diana Star Cruises, Utildeco
Sponsori Silver: E.on, Frarom Internatioal, Uil Casa
Parteneri: Aeroport Iași, Irina Anti – Makeup Artist, Art Georgies, Atelier Glam, Domeniile Averești, Ceremony by Artizan, Bucovina, Chotronette, Cramele Recaș, Creative Bar Events, Andrei Cucu Photography, Cuptorul Moldovencei, Cutiuța cu Amintiri, Delaco, Florin Dobre, Centrul Comercial Felicia, Fitbit, Fomică?, Oana Gociman Photography, Green Spa, Alex Iacobescu Photography, Iconcult, Imura – Custom Couture, Iolanda Iacomi Makeup Artist, Klipa – Plicuri colorate, La Stada, Livrez Dragoste – Atelier de scrisori, Glam Art Hair by Mara Handrea, Maressia, Salon Noblesse, Vasea Onel Films, Oxygen, Papucei, Paul Pădurariu Wedding Photographer, Pavot, Photomagic – Photo Agency, Prăjitorul din Oz, Primăria Municipiului Iași, Pro Mariaj, Promosfera, Nashi Argan, Saria, Selgros, Simba Invest, Say I Do! – Boutique de Photographie, Stephan Pelger, Timewriters Photography, Moșia de la Tohani, Treaz&Nu, Tricorp, Tymbark, Univers Band.

Parteneri media: Magic FM, WINK Public Multimedia, Iași TV Life, Ziarul de Iași, Radio Iași, Ziarul Evenimentul, România Liberă, Revista FPM, Iașul în Afaceri, Happy Media, Vocea ONG, CSRmedia.ro, inoras.ro, iasifun.ro, iasi4u.ro, cafemedia.ro.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.