Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua editie CNSC a ajuns la final

Ediţia cu numărul 9 a Congresului Naţional al Studenţilor la Comunicare organizat de PRIME România s-a încheiat cu succes. Evenimentul s-a desfăşurat între 3 și 5 mai, la Rectoratul Universității Politehnica București şi a avut ca temă „PR-ul pentru Divertisment”.

Evenimentul a constat într-o serie de conferinţe şi workshop-uri care au adus în discuţie aspecte mai puţin cunoscute ale activităţii de Relaţii Publice în televiziune, muzică și teatru. CNSC și-a propus și de data aceasta să le ofere studenţilor oportunitatea de a interacţiona cu cei mai buni specialişti în domeniul PR-ului, de a-i întreba și de a primi răspunsuri privind cele mai interesante subiecte.

Printre invitaţii ediţiei s-au numărat Andi Moisescu, Producător General APROPO TV, Mona Segall, Producător General al emisiunii ”Românii au talent”, Christian Stan, Manager Agenția de Presă Mondenă, Marian Dorobanţu, Promotion Executive INNA Management, Andreea Filip, Director de Comunicare Emagic, Luiza Domnişoru, PR Dacia Group Renault şi mulţi alţii.

În prima zi a Congresului, participanţii au aflat ce înseamnă PR-ul pentru divertisment şi care sunt tehnicile cele mai utilizate de către specialiştii în muzică şi televiziune. Cea de-a 9-a ediţie a început cu Andi Moisescu, Mona Segall și Diana Zamfirescu, PR PRO TV. Conferinţa a fost moderată de Raluca Moise, PR Universitatea București şi s-a concentrat asupra tehnicilor de PR folosite pentru emisiunile de succes ale unui trust media important.

A doua conferință i-a avut ca speakeri pe Marian Dorobanțu, Christian Stan şi Diana Zamfirescu. În această secţiune, PR-ul pentru muzică a fost în prim plan, iar studenții au putut afla tehnicile folosite pentru Inna, ajungându-se la concluzia că aceasta este, într-adevăr, cel mai bun produs de PR de pe piața muzicală românească.

Cea de-a doua zi s-a axat pe discutarea strategiilor de comunicare folosite în teatru, film şi în cadrul festivalurilor muzicale şi pe modalităţile de gestionare a unei crize de imagine. În prima conferință a zilei, Mirela Podea, Publishing Editor Cinemateque, Anca Pîslaru, PR Teatrul Masca și Karin Budrugeac, PR Institutul Francez, au avut ocazia de a prezenta tacticile folosite pentru promovarea activităților culturale.

Ultima conferință a Congresului a adus în discuţie gestionarea crizelor de imagine şi a situaţiilor de urgenţă ale unor evenimente precum B’ESTFEST sau Eurovision. Ca speakeri, au fost invitaţi Andreea Filip, Emagic, Luiza Domnişoru, PR Dacia, Mihai Radu, AMI Communications, Corina Olteanu, Borţun Olteanu și Emanuel Fântâneanu, jurnalist sportiv. Pe lângă partea teoretică, au fost prezentate situații de urgență din divertisment, precum acuzaţiile de plagiat privind concursul Eurovision.

Evenimentul s-a încheiat în fiecare zi cu câte un studiu de caz. Nicoleta Gavrilă de la Borţun Olteanu a prezentat studenților ideea din spatele proiectului IdeoIdeis, iar în cea de-a doua zi, Andreea Filip, Emagic, a vorbit despre B’ESTFEST. Studenții au aflat cum se lucrează în spatele unui festival de teatru important precum IdeoIdeis şi au descoperit secretele organizării unui festival de muzică.

În ultima zi a Congresului, participanţii au avut ocazia de a pune în practică informaţiile acumulate de-a lungul primelor două zile la workshopurile oferite de BestJobs, Dacia, Zile și Nopți, Sonoro și IdeoIdeis si au primit premii pentru participare. De asemenea, la finalul fiecărei conferințe, cele mai bune întrebări au fost răsplătite cu accesorii oferite de Canyon și Carton sau cărți din partea Elefant.ro și Comunicare.ro.

Referitor la modul de organizare a evenimentului şi la cunoştinţele acumulate de-a lungul celor trei zile, Mădălina Pangrate, participant CNSC a afirmat: „A fost foarte frumos. Mă bucur că am avut ocazia să văd atât de multă lume bună din PR. Sunt anul întâi, iar CNSC mi-a dat ocazia să văd cât de greu și cât de frumos este PR-ul.”

Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME România susţinut de Dacia, Danone, Coca-Cola Hellenic, Canyon, Bitdefender, Ciuc, Gusto, La Fântâna, Comunicare.ro, Elephant.ro, Carton şi UNSR.

Evenimentul are ca parteneri media 9AM, Bucharest Guide, E-jobs, Campus Newz, Dor de Ducă, Best Jobs, Radio România Actualități, ADHugger, Radio3Net, Cariere, PRwave, Radio Zebra, Calendar Evenimente, Going Out, Cluj Life, Comunicatorii, Academic Link, PR România, Comunicatedepresa.ro, Smile Media, Zile și Nopți, IQads Kadett, Start UB, Metropotam, Evenimente Studențești, Hipo.ro, LumeBună, Studenție.ro și Stud-Life.

Bucuresti, 14.05.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.