Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O noua campanie integrata Activia dupa Sarbatori

Sub sloganul ,,Fă-ţi cadou starea de bine!”, brandul Activia revine cu o nouă campanie integrată de comunicare: consumă Activia zilnic, timp de 14 zile şi, dacă nu ești mulțumită, primeşti banii înapoi.

Noutatea proiectului constă în mecanismul online de desfăşurare a promoţiei, o nouă platformă de comunicare şi campanii in-store personalizate.

Pe pagina de Facebook Activia consumatoarele sunt invitate să se înscrie în aplicaţia ,,Fă-ţi cadou starea de bine”, introducând datele unui bon fiscal care să includă minimum un iaurt Activia şi invitând un prieten să se înscrie în aplicaţie. Aplicaţia le permite celor care sunt mulţumiţi de produsele Activia să răspândească starea de bine şi să îşi provoace un prieten să înceapă provocarea celor 14 zile. Astfel cei înscrişi pot câştiga zilnic iaurturi pentru cei dragi, săptămânal pot obţine două brăţări fit bit pentru ei şi un prieten şi intră automat în tragerea la sorţi pentru marele premiu: un voucher de călătorie în valoare de 6.000 ron pentru a se bucura starea de bine oriunde în lume.

Starea de bine se reflectă şi pe noua platformă www.activia.ro construită special pentru a aduce femeilor inspiraţie în fiecare zi, sfaturi utile pentru un stil de viaţă echilibrat, reţete uşor de realizat, opinii şi articole care să le facă să zâmbească şi să aibă zilnic o stare de bine.

,,Anul acesta ne dorim să rămânem aproape de consumatoarele active şi venim cu noi provocări atât în mediul online cât şi în offline. Spotul TV, relansarea site-ului Activia, provocările din magazinele de retail personalizate în funcţie de comportamentul de consum, dar şi implicarea consumatorilor şi a prietenilor acestora în acceptarea provocării Activia sunt menite să aducă în primul rând o stare de bine. De 15 ani de când se produce în România, Activia pune sănătatea digestivă pe lista de priorităţi a consumatoarelor din România, încurajând un stil de viaţă sănătos, cu o alimentaţie echilibrată, mişcare şi gândire pozitivă. Succesul acestei campanii devenite deja tradiţie ne confirmă că Activia este mai mult decât un produs pentru consumatoare, este o experienţă în sine pe care îşi doresc să o împărtăşească cu cei dragi.” , declară Anca Ignat, Senior Manager Global Brands Danone.

Campania „Provocarea Activia. Mulțumită sau banii înapoi” se derulează în perioada 5 ianuarie – 29 februarie 2015 şi este susținută prin spot TV, activări in-store, concursuri online, promoții de produs și printr-un mix de acțiuni de relații publice. În urma unei unei evaluări nutriţionale complexe a iaurturilor din gama Activia, Societatea de Nutriţie din România recomandă consumul zilnic de iaurt probiotic Activia ca parte a unei alimentații echilibrate.

Echipele care au contribuit la implementarea campaniei sunt formate din:
Din partea Danone: Bianca Cioti – Brand Manger ACTIVIA, Alina Radulian – Shopper Activation Coordinator, Luiza Toma – PR Brand Manager, Anca Ignat – Senior Manager Global Brands, Cristina Popescu – DirectorComunicare
Din partea agenției de relații publice (IMAGE PR): Ruxandra Popescu – Account Executive
Din partea agenției de media (MEC România): Simona Gorea – Interaction Coordinator, Gabriel Barbu – Strategic Media Coordinator
Agenția de digital – Happy Digital si Syscom Digital

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.