Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

O lume cu 15 milioane de vizitatori

BMW Welt şi noul ambasador BMW Karolína Kurková au surprins vizitatorul aniversar.

BMW Welt din München şi-a primit vizitatorul cu numărul 15 milioane, eveniment ce a avut loc joi 24 aprilie. Vizitatorul aniversar, familia Maritz din Hohenkammer (landul Bavaria), a fost întâmpinat de Thomas Muderlak, directorul BMW Welt, şi de Karolína Kurková, top model şi ambasador al mărcii BMW. Familia Maritz a avut parte de încă o surpriză, pe lângă primirea specială şi focurile de artificii: timp de patru săptămâni, ei se vor putea bucura de noul BMW Seria 2 Active Tourer, fiind printre primii conducători din lume ai noului model. BMW Seria 2 Active Tourer, care va fi lansat în toamnă, este automobilul ideal pentru conducătorii sportivi, cu un stil de viaţă activ, şi pentru familiile tinere cu numeroase cerinţe practice din partea maşinii.

"15 milioane de vizitatori de la deschiderea din 2007. Momentul de astăzi reprezintă o ocazie foarte specială pentru noi şi subliniază succesul extraordinar pe care îl avem – iniţial ne-am propus doar aproximativ 850.000 de vizitatori pe an. Combinaţia diversă – livrări de automobile, expoziţii, evenimente, forum şi gastronomie multipremiată – face ca BMW Welt să fie un univers unic al experienţei", a declarat Thomas Muderlak, directorul BMW Welt.

Karolína Kurková este cel mai nou ambasador de brand BMW şi reprezentant special pentru BMW Seria 2 Active Tourer. Fiind unul dintre cele mai apreciate modele din lume, ea se simte ca acasă pe podiumurile de la Paris sau New York. A fost prezentă pe coperţile celor mai renumite şi mai prestigioase reviste de modă şi lifestyle. Ca tânără mamă cu un stil de viaţă modern, ea ştie ceea ce doreşte de la un automobil. "BMW Seria 2 Active Tourer mi se potriveşte de minune – pentru că este combinaţia celor două lumi ale mele: pe de-o parte, stilul, care este foarte important pentru mine ca model; pe de altă parte, flexibilitatea şi siguranţa de care am nevoie din partea automobilului meu în viaţa cotidiană de familie, ca tânără mamă. Ca să nu mai amintesc cât de distractiv este să-l conduci", a explicat Kurková.

15 milioane de vizitatori de pretutindeni

BMW Welt a fost inaugurat în octombrie 2007. În decurs de numai câţiva ani, a devenit o atracţie turistică şi prezintă interes pentru vizitatori. În 2008, în primul său an complet de activitate, numărul vizitatorilor a depăşit deja două milioane de oameni. Anul trecut, BMW Welt a fost înregistrat un număr record de vizitatori: 2,93 milioane. Acest trend ascendent va continua şi în 2014, ceea ce înseamnă mai mult decât triplul obiectivului propus iniţial: 850.000 de vizitatori.

De-a lungul anului, pe lângă universurile dedicate mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce Motor Cars, BMW Welt oferă o varietate de programe ce include evenimente, excursii cu ghid, showuri în direct, gastronomie fină şi o experienţă unică a livrării automobilului. Lunile de vară înregistrează cel mai mare număr de vizitatori. Pe lângă expoziţii, arhitectura excepţională a clădirii este unul dintre principalele motive pentru care aceasta este vizitată. Aproximativ 60% dintre vizitatori sunt originari din Germania. Cea mai mare cotă a turiştilor străini provine din SUA, după care urmează Rusia şi Asia. Vizitatorii din ţările vecine, Austria şi Italia, acoperă şi ei o cotă importantă. Aproape 40% dintre oaspeţi au vizitat BMW Welt mai mult de o dată.

BMW Welt

Cu aproximativ 2,5 milioane de vizitatori în fiecare an, BMW Welt din München este cea mai populară atracţie a Bavariei şi a devenit un adevărat magnet pentru vizitatori de la inaugurarea sa în 2007. Cu arhitectura sa de avangardă, BMW Welt este punctul central al tuturor mărcilor din BMW Group – BMW, subbrandurile BMW M şi BMW i, MINI, Rolls-Royce Motor Cars şi BMW Motorrad -, care sunt prezentate într-o manieră impresionantă în propriile universuri de experienţă. Dar BMW Welt nu înseamnă doar expoziţiile şi preluările noilor automobile, care sunt puncte de atracţie pentru pasionaţii de maşini de pretutindeni. Vizitatorii se pot bucura de-a lungul întregului an de programe variate din cultură, artă şi entertainment, precum şi de delicii culinare la numeroase restaurante. Indiferent că sunt concerte de jazz, recitării de poezii, clubbing, teatru improvizat, duminici în familie, premiere de film, evenimente de gală sau discuţii de grup – BMW Welt este platforma perfectă pentru evenimente inovatoare, cu o capacitate de până la 2.500 de oaspeţi. În BMW Welt Junior Campus, copii şi tinerii se pot bucura de tururi cu ghizi şi ateliere pe tema mobilităţii şi a dezvoltării durabile.

Bucuresti, 30.04.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.