free download 78 travel guides written by experts

O identitate de brand nouă și mai puternică pentru AFI Europe Romania, care menține întreaga echipă și angajamentul de a investi în comunitățile din România

AFI Europe Romania a finalizat un proces de rebranding, inițiat în urma schimbării de acționariat a companiei. În urma acestui proces, AFI Europe Romania are acum o nouă identitate de brand.

„Avem acum un brand nou și mai puternic, bazat pe valorile care ne-au ghidat dintotdeauna și pe lunga noastră experiența solidă în domeniul dezvoltarilor imobiliare și al investițiilor. Structura noastră de management și întreaga echipă, care rămân neschimbate, vor continua munca extraordinară pe care au făcut-o până acum, în măsura în care planurile noastre de dezvoltare pe piața locală continuă în perioada următoare”, a declarat Doron Klein, CEO AFI Europe Romania.

AFI Europe Romania logo 2020

Începând cu 2019, AFI Properties, care deține și operează AFI Europe Romania pe piața locală, are o structură diversă și puternică de acționari.

Pe piața locală, AFI Europe Romania dezvoltă proiecte majore de retail, birouri și rezidențiale. Proiectul fanion al companiei este AFI Cotroceni din București, acesta fiind cel mai mare centru comercial din țară și unul dintre cele mai mari din Europa Centrală și de Est; portofoliul de retail al companiei include, de asemenea, mall-ul AFI Ploiești. Proiectele de birouri includ AFI Park 1-5, situate în proximitatea AFI Cotroceni, dar și AFI Tech Park 1, parte a unui business campus care, odată finalizat, va include alte două clădiri de birouri.

În 2020 compania a finalizat construcția primei faze a AFI City, primul proiect rezidențial dezvoltat pe piața locală și va livra AFI Brașov, un proiect mixt de retail și birouri, situat în centrul orașului Brașov.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *