Find your $100k business idea in 10 days and get the first clients fast

O echipa de tineri romani a gasit CHEIA SUCCESULUI

Junior Achievement Romania si Nestlé Romania anunta castigatorii primei editii a competitiei nationale ”Cheia succesului”, editia 2006. Echipa de tineri va reprezenta Romania la Conferinta de Leadership, USA, iulie 2006.
 
Pe parcursul anului scolar 2005-2006, s-a desfasurat programul Junior Achievement CHEIA SUCCESULUI, finantat de compania Nestlé Romania, la
care au participat 6950 elevi si studenti din 36 de judete. In cadrul acestuia s-a desfasurat o competitie nationala, a carei etapa initiala a constat in realizarea unei lucrari cu tema „Stilul meu de viata – ce am si ce imi doresc” si a reunit un numar de 570 de elevi si studenti din 113 orase, in finala calificandu-se 20 de lucrari realizate de elevi si 4 de studenti.

Finala competitiei a avut loc la Predeal in 7-9 aprilie 2006 si a reunit cei mai buni 24 de elevi si studenti, intr-un format modern, interactiv de competitie pentru echipe. Cei 24 de tineri, reuniti in sase echipe au avut de parcurs zece probe de abilitati, creativitate, management, lidership, inovatie, etica, spirit de echipa si fairplay.
 
Programul si competitia si-au propus sa ii ajute pe participanti sa-si dezvolte spiritul de observatie si de organizare, capacitatea de analiza a problemelor abordate, dar si modul de identificare a problemelor personale si de prezentare a lor. Tinerii au fost scosi din mediul educational specific si antrenati intr-o experienta dinamica, motivanta, care le poate schimba intr-un mod pozitiv conceptia despre lume si viata.
 
Premiul competitiei, constand in burse „Junior Achievers” – de participare la Conferinta de Leadership JA, Palm Beach, Florida, SUA, Iulie, 2006 au fost oferite echipei formate din Dromereschi Iulia din Botosani, studenta la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca, Facultatea de Litere, Sandu Mircea Andrei, elev clasa a X-a la Colegiul National Vasile Alecsandri din Galati, Vincze Andrei Madalin, elev clasa a lX-la Liceul Teoretic Axente Sever din Medias si Terhes Luminita Lia, eleva, clasa a Xll-a Liceul Pedagogic Gheorghe Sincai, Zalau.
 
Programul „Cheia Succesului” a inaugurat parteneriatul dintre Nestlé Romania si Junior Achievement Romania. Prin crearea unei atitudini pozitive si entuziaste in randul participantilor si constientizarea acestora in legatura cu valoarea educatiei pentru viitorul lor, viziunea proiectului a fost aceea de a aduce o noua abordare a procesului educational, atat pentru tineri, cat si pentru comunitatile din care acestia provin. Participarea Companiei Nestle Romania confirma succesul parteneriatului dintre comunitatea de afaceri si cea educationala. “ Roxana CORHA, Corporate Affairs Manager NESTLE: “Programul ales reflecta politica de responsabilitate sociala a companiei Nestlé si a urmarit sa creeze un impact pozitiv la nivelul tinerilor, cresterea aspiratiilor acestora prin transmiterea unor deprinderi de viata sanatoase si a unei abordari echilibrate a strategiei si stilului de viata.”
 
“Programul a avut un rol decisiv in alegerea unei cariere. Acum stiu ce imi doresc. Competitia mi-a stabilit unele valori etice pe care recunosc ca nu le aveam. Am tintit luna si chiar daca n-am atins-o, am ramas printre stele.” declara una dintre finalistele competitei , Silvia Ioana Popa, eleva in clasa a XI-a, Colegiul National Alexandru Dimitrie Ghica, Alexandria, Un alt finalist, Plesca Stefan, elev in clasa cls. a XI-a, la Liceul Teoretic Gheorghe Titeica, Drobeta Turnu Severin spune: “Experienta Junior Achievement – Cheia Succesului, a reprezentat pentru mine ceva inedit; am intalnit oameni cu un inalt spirit etic si moral, care ne-au impartasit din valorile lor. Emotia si frumosul competitiei la care am participat vor ramane in permanenta in sufletul meu. Ma simt mai bogat si memoria mea va tine prezenta amintirea clipelor de suspans si bucurie ale competitiei, care m-a invatat multe lucruri interesante
despre arta de a fi lider.”
 
Grupul Nestlé este o companie de incredere cu marci si produse foarte apreciate, bazandu-se pe intelegerea consumatorilor si concentrandu-se  pe oameni. Avand la baza un continuu proces de cercetare si dezvoltare, Nestlé creeaza viitorul in nutritie, ajutand consumatorii de pretutindeni sa se bucure de “Mancare buna, viata buna”. Calitatile Nestlé sunt fundamentul pe care compania va deveni lider in domeniul alimentatiei, bauturilor, nutritiei, sanatatii si bunastarii.

Nestlé este prezent pe piata din Romania inca din anul 1995, prin lansarea pe piata a marcilor NESCAFÉ, MAGGI, Nesquik. Anul 2000 a insemnat un pas important pentru Companie prin achizitionarea pachetului de actiuni in compania JOE IBC din Timisoara. Printre brandurile companiei aflate in portofoliul companiei pe piata din Romania se numara cafeaua NESCAFÉ, bazele pentru mancaruri (“MAGGI Secretul Gustului”), supele MAGGI, napolitanele JOE, cerealele pentru mic dejun NESTLÉ, alimentele pentru hrana sugarului NESTLE, hrana pentru caini si pisici PURINA, DARLING, FRISKIES. Compania are in Romania peste 600 de angajati, in ambele sedii (Bucuresti si Timisoara).
 
Junior Achievement Romania face parte din Junior Achievement Worldwide, US si Junior Achievement – Young Enterprise, Europe. JA Romania, in parteneriat cu Ministerul Educatiei si Cercetarii, pune gratuit la dispozitia scolilor si universitatilor din Romania programe economice de tip learning by doing, sustinute financiar de comunitatea de afaceri. Toate programele Junior Achievement Romania sunt disponibile, traduse si adaptate contextului romanesc. Peste 340.000 de elevi si studenti romani din 890 de scoli si 100 de orase au urmat programele noastre pana in prezent. JA Romania ofera scolilor care implementeaza ca optional programele sale training-uri, materiale si suport tehnic. Elevii si studentii romani, beneficiari ai burselor „Junior Achievers”, participa anual la conferinte, competitii si targuri internationale. Detalii suplimentare se pot gasi la www.jar.ro.

Bucuresti, 11.04.2006

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *