expoplast Sibiu 2019

O campanie marca GAV: Happy Tour – Nimic de ascuns!

GAV, agenţia de comunicare a Happy Tour Group, semnează conceptul creativ și strategia de digital a noii campanii Happy Tour, “Nimic de ascuns!”, ce se desfășoară în perioada 23 martie – 25 mai 2015, exclusiv în mediul online.

Campania se adresează celor care caută cele mai bune soluții de vacanță și care doresc transparență în ofertele primite de la agențiile de turism. Mesajul campaniei are la baza avantajul competitiv Happy Tour pe piața de turism & travel: toate taxele prezentate din start clienților, pentru orice tip de călătorie. Oferind acest beneficiu, agenția a hotărât să portretizeze transparența serviciilor arătând o serie de statui, landmark-uri în orașele din ofertă: Rembrandt – Amsterdam, Appolo – Florența, Don Quijote – Palma de Malorca, Hadrian – Antalya etc.

Originalitatea campaniei constă în prezentarea statuilor în ipostaze noi, „descoperite”, într-o manieră atipică pentru comunicarea uzuală din industria de turism & travel, unde sunt prezentate în majoritatea cazurilor clișee de imagine.

“Am ales să colaborăm cu GAV pentru că ne-au convins că prin originalitatea și prospețimea ideilor putem să comunicăm direct avantajele competitive Happy Tour: transparența, proximitatea, profesionalismul – într-o piață extrem de concurențială”, declară Javier Garcia del Valle, CEO Happy Tour.

“Ne bucurăm că Happy Tour se numără printre clienții îndrăzneți, dispuși să renunțe la zona de confort acceptând o creație ieșită din normele convenționalului. Strategia noastră de digital vizează atingerea unui public educat, prezent preponderent în mediul online și selectiv cu mesajele pe care le primește în fiecare zi, un public la care deja este greu să ajungi printr-o comunicare convențională”, declară Lucian Georgescu, Managing Partner GAV.

· Campania este gestionată din partea Happy Tour Group de către Alexandra Mateuță (Marketing Manager) și Raluca Popescu (Marketing Specialist).
· Din echipa GAV fac parte Marius Roşu – Director de Creație, Gabriel Coman – Copy, Radu Rădulescu – Art Director, Alex Borsan & Arina Udup – Strategie, Eugen Șoineanu – Account Director, Cristi Ene – Online Media Executive.

Statuile și ofertele "descoperite" pot fi văzute pe www.nimicdeascuns.ro.

Bucuresti, 02.04.2015
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *