free download 78 travel guides written by experts

O campanie integrata si… sexy

73% dintre italieni cred că sexul este cea mai bună stare de spirit, însă numai 8% declară că sunt mulțumiți de viața lor sexuală. Soluția, premiată anul trecut cu bronz, la secțiunea PR, în cadrul festivalului Cannes Lions vine din partea Durex Italia și se află la cea de-a doua ediție!

LoveVille 2014, o campanie integrată, marca Durex, este competiția pentru titlul de cel mai iubăreț oraș al Italiei. După succesul de anul trecut, campania își propune maximizarea rezultatelor și trecerea de la ideea de “luptă”, la cea de “campionat”. În această direcție, LoveVille se va desfășura pe o perioadă mai lungă decât anul trecut, respectiv de 9 luni și va fi deschisă către participarea tuturor orașelor din Italia.

“Soldații iubirii” sunt rechemați la arme, iar vânzările de prezervative, lubrifianți și jucării sexuale vor stabili și anul acesta învingătorul. LoveVille 2014 se concentrează pe social media și se bazează pe recrutarea și formarea de ambasadori ai brand-ului, pentru a valorifica la maxim patriotismul și reputația de “latin lovers” a italienilor.

Evenimentul a debutat cu inaugurarea Monumentului Iubăreților, în Bologna, orașul câștigător al LoveVille 2013 și vine ca răspuns la dorința italienilor de a fi, încă o dată, parte din cea mai sexy competiție. Potențialul mare de engagement al campaniei s-a manifestat și anul trecut încă din debut, când videoclipul viral al campaniei a depășit 1,3 milioane de vizualizări.

Pentru a celebra cele 15 orașe participante în competiția de anul trecut, Durex a creat un adevărat buzz în mediul online prin propunerea de lansare a unei ediții speciale de prezervative aromate, inspirate din preparatele culinare tradiționale ale fiecărui oraș. Rezultatele? Un reach de peste 34 de milioane de cititori şi 4 mențiuni naționale pe radio.

Răspunsul puternic media se observă și în mecanismul de alegere a ambasadorilor de brand, unde depășirea unui număr considerabil de 10 milioane de cititori a determinat o rată ridicată de awareness, iar aproximativ 2500 de fani candidează acum la statutul de ambasador LoveVille. Raportat la rezultatele ediției de anul trecut, Durex a pregătit și anul acesta o serie de activări ce vor stimula competiția.

În 2013, 15 dintre cele mai mari orașe din Italia au concurat pentru titlul de cel mai iubăreț oraș. Timp de 2 luni, Milano, Roma, Napoli, Torino, Palermo, Genova, Bologna, Florenta, Bari, Catania, Verona, Trieste, Lecce, Cagliari și Pescara s-au luptat, atât la propriu cât și la figurat, pentru a-și demonstra supremația în sex.

Pe parcursul celor 2 luni de “transpirație”, campania a depășit gradul de engagement scontat și s-a dovedit a fi un real succes în ceea ce privește stimularea awareness-ului și a vânzărilor. O creștere considerabilă în vânzări, peste 850.000 de vizite în online, aproximativ 70 de milioane de impresii media câștigate, peste 4000 de “soldați” recrutați în activitățile de guerilla și bineînțeles, multă plăcere.

Ca și în 2013, LoveVille își va sărbători cel mai iubăreț oraș prin marea petrecere de final, ce va fi însoțită anul acesta de lansarea unei noi ediții de prezervative, dedicată în întregime competiției. LoveVille 2014, alături de ambasadorii săi, își propune să bată recordul de participanți la petrecerea de anul trecut, iar peste 3000 de petrecăreți și iubăreți sunt așteptați anul acesta la marea petrecere Durex.

În contextul rădăcinilor catolice puternice și al caracterului de tabu al sexului, în presa italiană, LoveVille își propune să promoveze dragostea prin intermediul sportului, sub forma unei provocări.

În ce măsură crezi că s-ar implica românii într-o astfel de campanie?

Brand-ul Durex aparține portofoliului Reckitt Benckiser, renumita companie britanică ale cărei produse se comercializează în peste 180 de țări. Durex este marca de prezervative numărul 1 în lume și în România, cu o experiență de peste 85 de ani în dezvoltarea de produse de înaltă calitate și inovatoare, destinate îmbunătățirii vieții sexuale. Durex are o gamă variată de prezervative și lubrifianți și are ca misiune nu doar contracepția, dar și oferirea unei experiențe sexuale unice. Datorită poziției de lider pe piață și inovației continue aduse, Durex se bucură de încrederea consumatorilor din întreaga lume în privința siguranței și calității. Pentru mai multe informații despre Durex, vă rugăm să accesați site-ul www.durex.com/ro-RO sau pagina de Facebook: www.facebook.com/Durex.Romania.

.


Bucuresti, 24.04.2014
{mosloadposition user9}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *