free download 78 travel guides written by experts

O campanie de proportii la GAV׀Scholz&Friends

GAV Scholz&Friends Bucureşti a demarat prima campanie de promovare la nivel naţional pentru profilele din aluminiu BLK ale companiei Balkan RO. Campania iniţiată de GAV Scholz&Friends îşi asumă un dublu rol – promovează noile profile din aluminiu BLK şi, în acelaşi timp, pune bazele unei campanii de imagine pentru companie.

Download reclama Balkan – BLK 

Spotul, regizat de Marius Roşu şi produs de Liviu Mărghidan (Scharff Advertising), are toate ingredientele unui produs comercial de succes – filmare în două capitale celebre, cea a Germaniei, Berlin, şi cea a culturii europene în 2007, Sibiu: înotători profesionişti şi filmare subacvatică.

“Din clipa în care scenariul a fost aprobat, fiecare zi a fost planificată. În două săptămâni trebuia să terminăm tot – filmări în Germania, selecţie înotători, costume, filmări la bazinul olimpic din Sibiu, postproducţie, o nebunie. Din fericire, treaba a mers ca pe roate, având încă de la început întreaga susţinere a clientului.” (Marius Roşu – Creative Director).

Începând din 12 mai spotul se difuzează în variante de 30, 20 şi 10 secunde pe posturile TV: PRO TV, Antena 3, Discovery, National Geographic, AXN, Telesport, N24, Naţional TV şi Canal D.
Balkan RO, membră a companiei greceşti Balkan Group, este principalul distribuitor de profile din aluminiu din România, profilele BLK reprezentând ultima generaţie din domeniu adusă pe piaţă de compania grecească Balkan Group.

“Această campanie publicitară este una importantă, prin care clienţii noştrii îşi regăsesc valorile pe care le promovăm. Alegerea agenţiei de publicitate am făcut-o aplicând în primul rând un «test de compatibilitate»: GAV Scholz&Friends a înţeles repede nevoile noastre, au ştiut să ne pună întrebările prin care să obţină răspunsurile pe care eram pregătiţi să le dăm. E o relaţie pe care sperăm să o dezvoltăm la nivel regional, Grupul nostru de firme acţionând pe trei pieţe importante: Grecia, România şi Ucraina.” (Radu Nedelcu – General Manager)

Echipa implicată în dezvoltarea campaniei este alcatuită din Marius Roşu (Creative Director), Luisa Leizeriuc (Copywriter), Nori Tripşa (Account Director) din partea GAV Scholz&Friends Bucureşti şi Radu Nedelcu (General Manager) din partea Balkan RO, Thanassis Papathanasopoulos (Consultant Marketing) şi Margarita Feleki (General Manager) din partea Balkan Group.

Bucuresti, 21.06.2007

{mosloadposition user10}

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *